فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مدیرانی که قدرت چانه‌زنی برای جذب اعتبارات را ندارد و خسته اند، خودشان استعفاء دهد.

«دارا کریمی‌نژاد» روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه افزود: مصوبان جلسات کم نیستند اما باید صورت اجرایی پیدا کنند.

وی ضمن انتقاد از بخشداران شهرستان اظهارکرد: وقتی مراسمی در یک بخش برگزار می شود چرا با من تماس می گیرید؟ مگر شما بخشدار نیستید و دادگستری و نیرو انتظامی ندارید؟ خودتان باید پاسخگو باشید و اعمال قانون کنید.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به تعطیلی تالارها در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: تالارهای دهدشت با تهران متفاوت است و به دلیل اینکه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی شود تا اطلاع ثانوی تالارها در دهدشت تعطیل هستند.

کریمی‌نژاد از نداشتن برنامه و خلاقیت و قدرت “نه” گفتن به عنوان برخی مشکلات نام برد و تصریح کرد: متاسفانه برخی جاها مدیر ارشد قدرت “نه” گفتن ندارد و همین باعث موازی کاری می‌شود. دستگاه‌های خدمات‌رسان بدون اطلاع فرمانداری آب، برق و گاز هیچ مکانی را قطع نکنند.

کهگیلویه ضعیف‌ترین شهرستان در جذب اعتبارات اشتغال

وی از تلاش برای مهار کرونا به عنوان اولین اولویت کاری خود در شهرستان نام برد و ادامه داد: دومین اولویت بنده اشتغالزایی در شهرستان است و با توجه به اینکه سالها کار کردم و طرح‌ها را به ریز دارم دنبال راه‌اندازی یک اداره برای جذب تسهیلات اشتغالزایی با کمک بخش خصوصی هستم.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان در طول این سالها ضعیف‌ترین شهرستان در جذب اشتغالزایی بوده است، عنوان کرد: در حوزه درآمد پایدار، شهرداران طرح‌های گردشگری سد “مارون” و سد “کوثر” را زودتر تحویل دهند.

وی از منطقه “دژکوه” به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری نام برد و تاکید کرد: این ظرفیت‌ها مغفول مانده و مورد استفاده قرار نگرفتند. مدیران خسته و فاقد خلاقیت که تا مرکز استان نرفته‌اند خودشان استعفاء دهند و کنار بروند.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات بی‌عدالتی شده بیان کرد: این به قدرت چانه‌زنی مدیران برمی گردد.