معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه هیچ چیزی به مانند زبان هنر بازگو کننده زیبایی‌ها نیست، گفت: زبان هنر بخوبی می تواند داشته های استان را با وجود غنای فرهنگی کرمانشاه تبیین و تبلیغ کند.

حسین خوش اقبال در بازدید از حوزه هنری استان و نشست با مدیر و کارکنان این حوزه، اظهار داشت: احساس می شود در زمینه دفاع مقدس علیرغم وجود اسناد و مدارک فراوان کار بایسته‌ای صورت نگرفته است.

وی افزود: این در حالی بوده که مردم استان کرمانشاه جنگ و دفاع مقدس را با جان و مال خود لمس کرده و حضور مستقیمی در عرصه نبرد داشته اند، اما در قیاس با استانهای دیگر هنوز کاستی هایی در بیان آثار دفاع مقدس در استان دیده می شود که باید جبران شود.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به بیانات و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب بر بیان خاطرات دفاع مقدس تصریح کرد: اگر خود ما به خاطرات نپردازیم و نگوییم دیگران به آن خواهند پرداخت و تفسیر خود را از آن خواهند داشت.

خوش اقبال با تاکید بر لزوم برجسته شدن نقش مردم استان در صحنه های جنگ  تحمیلی، افزود: در برجسته شدن خاطرات دفاع مقدس باید مردم را مشارکت داد و همراه کرد.

وی اضافه کرد: آثار و تولیدات باید با اقبال مردم روبرو شود و باید از طریق فضاهای جدید ارتباطی همچون فضای مجازی برای ارتباط با مردم استفاده حداکثری شود.

خوش اقبال همچنین با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و تاریخی استان گفت: حوزه هنری با ترویج آثار و تولیدات هنری فاخر و همخوان با ذائقه مردم می تواند در روحیه بخشی و نشاط آفرینی در جامعه اثرگذار باشد.