مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی تیم‌های امداد گاز به بیش از ۲۰ هزار تماس مشترکان در دو ماه گذشته خبر داد. بیش از ۱۳ هزار مورد از این تماس‌ها با ارائه مشاوره تخصصی و بدون نیاز به اعزام نیرو حل شد، در حالی که در ۶۶۰۰ مورد دیگر، تیم‌های امداد در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و ایمنی مشترکان را تأمین کردند.

به گزارش هویدا آنلاین، وحید بهفر با بیان اینکه تیم‌های امداد گاز با پاسخگویی ۲۴ ساعته به تماس‌های مشترکان، توانسته‌اند ضمن ارائه راهنمایی‌های تخصصی، بسیاری از موارد را بدون نیاز به اعزام نیرو حل کنند، گفت: طی دوماه گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تماس با واحد امداد گاز شرکت گاز استان فارس برقرار شده است که از این تعداد افزون بر ۱۳ هزار و ۷۰۰ تماس با ارائه خدمات مشاوره تخصصی منجر به رفع مشکل شد.
وی افزود: با این حال، در شش هزار و ۶۰۰ مورد تماس، تیم‌های امداد به محل اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شده و با استفاده از تجهیزات تخصصی، ایمنی مشترکان را تأمین کردند.
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس کارکنان واحد امداد گاز شرکت گاز استان را به سربازان جبهه ایمنی تشبیه و خاطر نشان کرد: امدادگران گاز در این روزها با تلاش مستمر در حال رفع نواقص شبکه گازرسانی و انجام تعمیرات اضطراری هستندکه فعالیت‌های آنها در جهت حفظ ایمنی و رفاه شهروندان در فصل سرما و برودت هوا اهمیت ویژه‌ای دارد.
بهفر خاطر نشان کرد: امدادگران به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش کامل هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست‌های مشترکان پاسخ دهند تا از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنند. همچنین مشترکان گاز در صورت مشاهده هرگونه نشتی یا بروز مشکل در شبکه گازرسانی می‌توانند با شماره ۱۹۴ تماس گرفته و از خدمات امدادی بهره‌مند شوند.
لازم به ذکر است مرکز مکانیزه بهره‌برداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به مشترکان گاز شیراز هستند و در سال جدید نیز سامانه (avl) به منظور ارسال اطلاعات آنلاین پس از ٩ سال تلاش مداوم توسط مهندسان و متخصصان بومی شیراز راه‌اندازی که خود گام بزرگی در شفافیت و افزایش سرعت عمل در انجام خدمات و امور امدادی می‌باشد.

  • نویسنده : لیلا کریمی
  • منبع خبر : دریافتی