شهردار منطقه یک گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و اجرای طرح های کارشناسی ترافیکی گام های موثری در کاهش ترافیک، بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و افزایش ایمنی در معابر منطقه برداشته خواهد شد.

به گزارش هویدا آنلاین ،  جهان بین میرزایی شهردار منطقه یک اظهار داشت: در راستای کاهش ترافیک، بهبود زیرساخت‌های حمل‌ونقل و افزایش ایمنی طرح های ترافیکی بسیاری در محدوده منطقه یک در دست اجرا و بررسی می باشد.

وی با اشاره به برخی از این طرح ها از قبیل بررسی طرح نرده گذاری وپیاده راه سازی بزرگراه شهید سلیمانی، انسداد موقت بلوار قدوسی، ساماندهی ورودی بیمارستان های رجایی و چمران، دورگرد خیابان مشکین فام، تثبیت جدا کننده های موقت خیابان ملاصدرا، سعدی و زند، تقاطع مهر و دانش آموز، انسداد دورگرد تونل شهید غیبی، ایجاد پیاده راه کوچه ۱۸ زند افزود: این طرح ها با هدف کاهش گره‌های ترافیکی و افزایش ایمنی عابران و رانندگان در دست بررسی و یا اجرا می باشند.

شهردار منطقه یک  افزود: در سال جاری نیز واحد ترافیک منطقه نسبت به حذف کندرو بلوار مطهری شمالی و روبروی درمانگاه رضوان، رفوژ وسط بلوار خبرنگار و نشاط، راستگرد خیابان حسینی، اجرای چپگرد خیابان نشاط، تثبیت دورگرد خیابان های بعثت و محلاتی، تثبیت میدان در محله تلخداشت و ۵ میدانچه در محله چوگیا،اجرای طرح های هندسی در خیابان عرفان منش و قدوسی شرقی و انسداد موقت دوربرگردان در خیابان های مهر، خبرنگار، نیایش و کوچه ۶۳ قصردشت اقدام نموده است.

میرزایی تاکید کرد: با پیگیری مستمر و نظارت دقیق بر وضعیت ترافیک، همواره تلاش داریم تا با اجرای طرح‌های جدید و ارتقاء کیفیت معابر، به کاهش مشکلات ترافیکی و بهبود زندگی شهروندان منطقه کمک کنیم.