علی اکبر مبین مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی ریز در نشستی با حضور مهندس شول نژاد بخشدار بخش قطرویه شهرستان نی ریز رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی در این بخش را بررسی کرد.

به گزارش هویدا آنلاین ، مهندس مبین مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نی ریز در خصوص رفع مشکلات معابر روستاهای بخش قطرویه که در بارندگی اخیر دچار مشکل شده‌اند و پیگیری دریافت قیر رایگان جهت آسفالت روستاهایی که اقدام به زیر سازی کرده اند توضیحاتی داد.

مبین مدیر بنیاد مسکن شهرستان نی ریز عملکرد واحد عمران روستایی در این شهرستان را تشریح کرد و گفت : نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای تل مهتابی ، بخش مرکزی به طول ۲۰۰۰ متر ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای غوری ، بخش پشتکوه به طول ۲۰۰۰ متر ، نقشه برداری و تهیه طرح اجرایی جهت روستای ریزاب ، بخش قطرویه به طول ۲۰۰۰ متر از جمله کارکردهای این مجموعه است.

مهندس مبین در ادامه از اجرای کانیو و کنار بتنی در روستای تل مهتابی ، بخش مرکزی به اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت : اجرای زیراساس ، اساس و آسفالت در روستای قلعه خواجه ، بخش مرکزی با اعتبار بالغ چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ، اجرای تک لبه و کانیوو کنار بتنی در روستای غوری ، بخش پشتکوه با اعتبار بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال ، اجرای کانیوو کنار بتنی در روستای ریزآب ، بخش قطرویه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و اجرای تک لبه جهت احداث بلوار در روستای بنه کلاغی ، بخش قطرویه با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از دیگر عملکردها در این حوزه است. انتهای پیام