فرمانده انتظامي گراش از دستگيري قاتل 17 ساله و 2 نوجوان 17 و 18 ساله حاضر در درگيري در کمتر از 5 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش هویدا آنلاین ، سرهنگ کرامت کريمي در گفتوگو با خبرنگاران، با اعالم اين خبر بيان کرد: در پي تماس کارکنان بيمارستان اميرالمومنين (ع) اين شهرستان مبني بر انتقال پيکر نيمه جان يک نفر به بخش اورژانس،بالفاصله ماموران براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وي ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند فردي حدودا ۱۸ساله از ناحيه سينه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و دو نفر که وي را به بيمارستان انتقال داده بودند، از محل متواري شده اند.

وی  افزود: ساعتي پس از اين ماجرا نوجواني ۱۷ ساله با مراجعه به کلانتری توضیح داد ،به اتفاق مقتول و ۳ نفر از دوستانم در يک مکاني دور هم جمع شده بوديم و مقتول با يکي از افراد درگير که منجر به مجروحيت شديد وي شد و آنان او را به بيمارستان منتقل و متواري شدند.

سرهنگ  کريمي ادامه داد: با شناسايي قاتل و افراد حاضر در محل درگيري بالفاصله چند تيم از ماموران به محل اختفاي آنان اعزام و موفق شدند قاتل و يک نفر ديگر را دستگير و به مقر انتظامي انتقال که در بازجويي يک نفر از آنها به قتل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي گراش با اشاره به اينکه در اين خصوص پرونده تشکيل و به همراه متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل شد، خاطر نشان کرد: تلاش براي دستگيري نفر پنجم حاضر در محل درگيري ادامه دارد.