رئیس اداره بهره‌برداری انتقال برق لامرد گفت: با تشخیص به موقع ایراد در بوشینگ ترانسفورماتور پست علامرودشت به علت افزایش مصرف و گرمای شدید، با تعویض آن در اسرع وقت، از خاموشی و رخداد حادثه ناگوار جلوگیری شد.   به گزارش هویدا آنلاین، کشتکار گفت: به دلیل افزایش دمای بی‌سابقه و افزایش مصرف برق، بوشینگ […]

 رئیس اداره بهره‌برداری انتقال برق لامرد گفت: با تشخیص به موقع ایراد در بوشینگ ترانسفورماتور پست علامرودشت به علت افزایش مصرف و گرمای شدید، با تعویض آن در اسرع وقت، از خاموشی و رخداد حادثه ناگوار جلوگیری شد.

 

به گزارش هویدا آنلاین، کشتکار گفت: به دلیل افزایش دمای بی‌سابقه و افزایش مصرف برق، بوشینگ ترانسفورماتور پست علامرودشت دچار نشت روغن شد.

️ایشان با بیان اینکه با توجه به پرباری شبکه برای جلوگیری از حوادث، تجهیزات در فواصل زمانی کوتاه بررسی می‌شوند، افزود: پس از تشخیص به موقع نشت روغن از بوشینگ با تلاش همکاران در مرکز، بوشینگ جایگزین تهیه و بلافاصله در روز دوشنبه ۱۲ شهریور، عملیات تعویض بوشینگ و رفع اشکال از ترانسفورماتور مربوطه آغاز شد.

️رئیس اداره بهره برداری لامرد ادامه داد: در گرمای نزدیک به ۵۰ درجه ای منطقه لامرد با اقدام جهادی نیروهای عملیاتی در اسرع وقت و بدون اعمال هیچگونه خاموشی به مشترکین و جلوگیری از آسیب به تجهیزات گران‌قیمت شبکه، بوشینگ معیوب ترانس به موقع تعویض و هم اکنون وضعیت آن عادی و در مدار است.

️ایشان در انتها از تلاش ها و مساعدت های مستمر معاونت محترم بهره برداری، مدیریت محترم امور بهره برداری شرق و جنوب، کارشناس عالی نظارت پست جناب آقای مهندس یعقوبی و نیروهای خدوم تعمیرات نیروی برق فارس تشکر و قدردانی نمود.