طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی، معاون منابع انسانی استاندار، فرماندار سروستان، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای فارس، پروژه عملیات اجرایی احداث پست ۶۶ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سروستان ۲ آغاز شد‌.
 به گزارش هویدا آنلاین ، به مناسبت هفته دولت و با حضور نماینده مردم سروستان، محسن نعمتی معاون منابع انسانی استاندار فارس، فرماندار این شهرستان و معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای فارس،  پروژه عملیات اجرایی احداث پست ۶۶ به ۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی سروستان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.
غلامرضا توکل نماینده مردم شهرستان‌های سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم با قدردانی از خدمات و زحمات شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق فارس، اظهار کرد: امید است با احداث و راه‌اندازی این پروژه و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ شاهد خیرات و برکات برای اهالی منطقه باشیم تا دیگر هیچ جوان جویای کاری به شهرستان‌های دیگر مهاجرت نکند.
وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولان شهرستان، پروژه مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسد.
حق نگهدار فرماندار سروستان نیز با بیان اینکه  در شرایط حساس تابستان امسال و با وجود رکوردزنی گرما در کل کشور و از جمله استان فارس، قطعا عبور موفق از تابستان و گذر از اوج مصرف برق، نتیجه همت، تلاش، همفکری و همدلی همه کارکنان و دست‌اندرکاران صنعت برق استان و کشور بود، گفت: پیگیری‌های مطلوب و مثمر ثمری در راستای اجرایی شدن این پروژه به عمل آمده است.
وی در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و به موقع جهت دست‌یابی به شرایط پایدار و حفاظت از شبکه‌ها و زیرساخت‌های برق تاکید کرد و از مردم نیز خواستار مدیریت مصرف انرژی شد.
در این آیین مهدی توکلی معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای فارس نیز در ارتباط با وضعیت برق شهرستان سروستان عنوان کرد: این ایستگاه جهت توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ و برق‌رسانی به مردم منطقه در نظر گرفته شده تا شاهد برق مطمئن و پایدار برای صنایع  و اهالی شهرستان سروستان باشیم.