مسائل و مشکلات روستای سلطان آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز با حضور مسوولان بنیاد مسکن شهرستان شیراز ، دهیار روستا واعضای شورای اسلامی این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش هویدا آ نلاین در جلسه ای با حضور مهندس ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیراز و مهندس جعفری معاون فنی و اجرایی بنیادمسکن انقلاب اسلامی شیراز و دهیارو اعضای شورای اسلامی روستا مسائل و مشکلات این روستا از جمله بهسازی و اجرای طرح هادی و پرداخت تسهیلات مقاوم سازی، مورد بررسی قرار گرفت.

 

مهندس ابراهیمی در این نشست برخی از شاخص های توسعه روستایی در شهرستان شیراز را بیان کرد و اظهار داشت : روستای سلطان آباد در سالهای مختلف از این خدمات برخوردار بوده است.

وی  اجرای طرح بهسازی معابر ۲۰ روستا با اعتبار ۲۷۵ هزار میلیون ریال ، بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۶هزار و ۴۰۰ میلیون ریال را از کارکردهای بنیاد دراین شهرستان دانست.

 

به گفته مهندس ابراهیمی واگذاری و تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و افراد واجد شرایط در روستاهای شهرستان ، واگذاری ۸ قطعه زمین جهت فضای آموزشی بصورت رایگان ، واگذاری میزان ۱۸۵۰ متر در روستای نوروزآباد جهت فضای آموزشی نیز از کارکردهای بنیاد مسکن است.

 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز تملک بیش از ۵۰ هکتار زمین روستایی جهت تفکیک ، واگذاری به متقاضیان دارای شرایط و جوانان روستا و اخذ اسناد تملکی بیش از ۶۰ هکتار زمین را از عملکرد های شاخص این بنیاد دانست.