شورای مدیران شهرداری همزمان با بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش هویدا آنلاین، علیرضا اسکندری در جلسه شورای مدیران شهرداری که همزمان با آیین بیست‌وهفتمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز در سالن اجتماعات ساختمان سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سالن اجتماعات شهرداری تا دو هفته گذشته بسیار نامساعد بود، اما در عرض دو هفته به افتتاح و بهره‌برداری رسید و باعث سربلندی مدیریت شهری شد.

 

وی گفت: این راه‌اندازی نشان از توانمندی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارد و اگر هر پروژه در این شهر حتی یک روز هم زودتر افتتاح شود، طعم شیرین آن هم در وجود ما و هم شهروندان عزیز پیچیده و باعث رضایتمندی مردم شریف شیراز می‌شود.

 

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اگر پروژه‌ها به‌خوبی و در زمان مقرر خود به بهره‌برداری برسد قطعاً همه مردم قدردان هستند.

اسکندری عنوان کرد: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با تأمین منابع مالی و ارزشی که کسب می‌کنند و موضوعی بسیار مهم و متنوع است، کمک بزرگی به اداره شهر خواهد شد.