مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد.

به گزارش هویدا آنلاین، رضا جاویدی اظهار کرد: تور شهروندی عمران و پیشرفت توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر و باهدف آگاهی شهروندان از نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ ‌مقیاس برگزار می‌شود.

وی افزود: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت در سال جاری میزبان اقشار مختلف است که این هفته مورد توجه این شهروندان واقع شد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بیان کرد: خط ۳ مترو که از تقاطع بصیرت تا ایستگاه راه‌آهن در حال ساخت است و به‌نوعی توسعه غربی خط یک محسوب می‌شود و دستگاه حفار تی‌بی‌ام مورد بازدید شهروندان قرار گرفت.

جاویدی گفت: شهروندان در رشته‌های مختلف در این بازدیدها با ترکیب دانش فنی و تخصصی در حوزه ساخت‌وساز، نحوه اجرای پروژه‌های عمرانی و موانع پیش روی آن در ابعاد مختلف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، آشنا می‌شوند.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری بسترهای لازم را برای ارتباط با اقشار مختلف و تخصصی فراهم کرده است که این تورها نیز با بهره‌گیری از فرصت‌های مختلف به‌ویژه در عرصه عمرانی می‌تواند باشد.

سخنگوی شهرداری شیراز اضافه کرد: تورهای شهروندی عمران و پیشرفت با محوریت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و همکاری بخش‌های مختلف شهرداری این کلان‌شهر برگزار می‌شود.

جاویدی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بازدیدها می‌توانند روزانه در تماس با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ علاقه‌مندی خود را برای حضور اعلام و نام‌نویسی کنند.