نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از رصد مسائل مردمی به شکل میدانی و عزم جدی برای رفع مشکلات خبر داد.
 به گزارش هویدا آنلاین ،محمد تقی تذروی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: این جلسه با حضور رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، یاوران و رابطین محلات منطقه ۹ و ۴ و شهرداران و معاونین منطقه مربوطه با هدف بررسی مشکلات و معضلات این مناطق تشکیل گردید.

وی افزود: در این جلسه به طور معمول مشکلات و مطالبات توسط رابطین و یاوران شورا مطرح و دستورات لازم صادر گردید.

تذروی عنوان کرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی، پیگیری موارد و مشکلاتی است که به صورت میدانی قابل حل و پیگیری است و برخی موارد که بودجه بر است، در بودجه برنامه ۱۴۰۴ لحاظ خواهد شد.

این مقام مسئول در پارلمان شهری شیراز ادامه داد: مواردی همچون ایجاد یک جدول، آسفالت معابر یا ساخت یک تک لبه جز روزمرگی هایی است که سریعا در دستور کار قرار می گیرد اما برخی همچون مسائل فاضلاب یا روشنایی برق به دستگاه های خدمت رسان مربوطه گزارش داده خواهد شد.

وی برخی مسائل را مربوط به حوزه حمل و نقل دانست و عنوان کرد: این موارد صورت جلسه و به معاونت حمل و نقل گزارش داده خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز برگزاری چنین جلساتی را پرثمر دانست و گفت: در این سلسله نشست ها، مدیران مربوطه حضور دارند و ریاست شورا با امضای خود دستور اجرای آنها را صادر می کند.

تذروی در پایان به نقش یاوران شوراها و رابطین محلات اشاره کرد و عنوان نمود: رابطین، پل ارتباطی مردم با شهرداری و شورای شهر هستند تا مشکلات و اولویت های محلات را در چارچوب قانونی مطالبه کنند.