استقبال گسترده مشتریان
به گزارش هویدا آنلاین، بانک قرضالحسنه مهر ایران در سالهای گذشته با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری کوشیده فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود تسهیل کند.
بانک در سال ۱۴۰۲ ضمن توسعه پیشخوان مجازی و کیوبانک، نسبت به راهاندازی سامانه چک الکترونیک و سفته الکترونیک نیز اقدام و همچنین نئوبانک دوم خود را مبتنی بر بانکداری نسل Z راهاندازی کرد.
افتتاح ۶۷ درصد حسابها و پرداخت ۵۷ درصد وامها بهصورت آنلاین، نشاندهنده استقبال گسترده مردم از خدمات غیرحضوری بانک است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ با توجه ویژه به صاحبان کسبوکارهای مختلف و نیازسنجی آنها، تعداد دستگاههای کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داد.
مجموع اقدامات صورت گرفته به قرار گرفتن نام بانک قرضالحسنه مهر ایران در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از منظر تراکنشهای شاپرکی منجر شد.
Saturday, 23 November , 2024