معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا، پیام تبریکی صادر کرد.

«داود منظور»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت مقام شهدا، پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام تبریک دکتر “منظور” به شرح زیر است:

شهادت، متعالی‌ترین و گران‌بهاترین گوهر انسانی و شهید، ستاره درخشان آسمان ایمان و ایثار در تلألؤی ارزش‌های معنوی و الهی است.

اقتدار، امنیت و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون خون پاک و زلال شهدای جان‌برکف و ایثارگرانی است که با رشادت‌ها، جان‌فشانی‌ها و پایمردی‌های خود در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و حفاظت و صیانت از کشورمان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکردند.

اینجانب در آغازین روز حلول ماه مبارک رمضان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در راستای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های عاشورایی فرهنگ ایثار و شهادت فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت مقام شهدا را با یاد و خاطره ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای مدافع سلامت و با ارج‌نهادن به صلابت و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران معزز گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند متعال، عزت، سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت روز بزرگداشت مقام شهدا