مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از عزم راسخ دولت سیزدهم برای محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش هویدا آنلاین ، حامد رستمی با عرض تبریک بمناسبت اعیاد شعبانیه از حضور پرشور مردم در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و افزود: بیش از ۹۰۰پروژه به ارزش ۲۶ هزار میلیارد تومان در مناطق روستایی استان فارس توسط دستگاهای اجرایی و دهیاران در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با تقدیر از همراهی و همکاری همه دستگاه ها و سازمان هایی که دولت را در خدمت رسانی و پیشبرد اهداف یاری می رسانند، اظهار داشت: برقراری عدالت عمرانی از اهداف اصلی دولت سید محرومان است و پروژه ها در اقصی نقاط استان بر اساس  نیازهای هر منطقه کلنگ زنی و به بهره برداری می رسند.

این مقام مسئول اظهار امیداوری کرد که پروژه های محرومیت زدایی زمینه ساز مهاجرت معکوس شود و اظهار داشت: در روستاهای استان فارس آداب و سنن ارزشمندی وجود دارند که با گسترش رفاه و امکانات می توان به احیای آن‌ها امید بست.

رستمی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از عوامل موثر در راستای مهار حاشیه نشینی به تعریف پروژه های عمرانی در روستاها باز می گردد و بنا بر تاکید استاندار مردمی فارس نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی در قریه های دور و نزدیک داریم.

او در بخش پایانی سخنانش از بسیج سازندگی و سایر دستگاه های خدمتگزار که این مجموعه را در راستای هدف فاخر محرومیت زدایی یاری می کنند، قدردانی کرد.