واژگوني خودرو پرايد منجر به فوت، قتل خانوادگي بوده و عاملان آن توسط مأموران انتظامي دستگير شدند.

به گزارش هویدا آنلاین،سرهنگ فرهاد آراوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در خرداد ماه سال جاري واژگوني منجر به آتش سوزي يک دستگاه خودرو پرايد در يکي از محورهاي مواصلاتي که به فوت راننده منجر شد، به پليس گزارش مي گردد ليکن در بررسي صحنه توسط کارشناسان خبره تصادفات، واژگوني خودرو مشکوک بوده است.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه در استعلام از شماره پلاک خودرو، هويت راننده (مردي ۳۸ ساله) مشخص و محل سکونت وي شهرستان فسا بود، افزود: با دستور مرجع قضائي استان فارس، پرونده جهت سير مراحل قانوني به شهرستان فسا تحويل و به دليل احتمال قتل عمدي با برنامه ريزي دقيق، براي رسيدگي به پليس آگاهي ارجاع داده شد.

وي با بيان اينکه ماموران پليس تحقيقات ويژه خود را در اين خصوص آغاز کردند، تصريح کرد: با اقدامات فني و پليسي، کارآگاهان پليس به همسر متوفي ( ۲۶ ساله ) که با وي اختلافاتي نيز داشته است، مشکوک شدند.

سرهنگ آراوند با اشاره به ارتباط همسر متوفي با يک فرد ديگر ( مردي ۴۰ ساله )، تصريح کرد: با صدور دستور قضائي، هر دو نفر دستگير و در تحقيقات تخصصي پليس، به قتل راننده خودرو پرايد با همکاري يکديگر اعتراف کردند.

وي گفت: در تحقيقات تکميلي مشخص شد که فرد دوم اين پرونده با هماهنگي همسر مقتول، ضمن به قتل رساندن مقتول( از طريق خفگي )، جسد را در خودرو پرايد مقتول گذاشته و با ايجاد يک تصادف ساختگي (واژگوني خودرو پرايد)، نقشه شوم خود را عملي کرده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان فسا با بيان اينکه متهمان پس از تکميل پرونده روانه دادسرا شدند، از شهروندان خواست: براي حل مشکلات و اختلافات خانوادگي، از ظرفيت مشاوران و مددکاران اجتماعي استفاده و در صورت عدم حل مشکل، به دادگاه خانواده مراجعه و از بروز اتفاقات تاسف بار مشابه جلوگيري نمايند.