شهردار منطقه هفت گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد فضای مناسب برای شهروندان جهت استفاده در زمان اوقات فراغت و افزایش سطح پارک ها احداث و بهسازی پارک زیتون در بولوار اتحاد خیابان خوشه در حال انجام می باشد.

به گزارش هویدا آنلاین ، امینی گفت: در راستای افزایش سرانه فضای سبز و همچنین ایجاد فضای مناسب برای شهروندان جهت استفاده در زمان اوقات فراغت و افزایش سطح پارک ها احداث و بهسازی پارک زیتون در بولوار اتحاد خیابان خوشه در حال انجام می باشد.

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد فضای مناسب و زیباسازی محلات و ایجاد مکانی جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان، پارک محله ای واقع در بولوار اتحاد خیابان خوشه به مساحت یک هزار و ۷ هزار متر مربع و با ایجاد پیاده راه، نصب نیمکت، روشنایی، ایجاد آبنما، نصب وسائل ورزشی نصب آلاچیق و پارک کودک در حال احداث است.

امینی افزود: ایجاد فضای سبز و ایجاد پارک در سطح شهر از وظایف شهرداری است و بعد از احداث نیز حفظ و نگهداری از پارک نیز توسط شهرداری انجام می گیرد اما شهروندان نیز در این امر نقش بسیار مهمی دارند و باید به منظور زیبا نگهداشتن پارک ها در حفظ و نگهداری آن همکاری داشته باشند.