مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز در یک نشست که به مناسبت هفته ملی حمل ونقل با رئیس پلیس و فرماندهان راهور استان فارس برگزار شد، از همکاری پلیس راهور در امر خدمات رسانی به مردم تجلیل کرد .

به گزارش هویدا آنلاین  ، بهمن بهروزی با اشاره به عملکرد آبفا شیراز اظهار داشت: اقدامات شرکت آب و فاضلاب تعطیلی نمی‌شناسد و شبانه‌روزی است بنابراین هموار کردن مشکلات مربوط در پی اجرای عملیات همکاری پلیس راهور، نیروی انتظامی، شهرداری و … را می‌طلبد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کیفیت آب شرب کلان‌شهر شیراز افزود: آب آشامیدنی شیراز بر اساس آزمایش‌ها انجام‌شده علوم پزشکی مطلوب و از کیفیت لازم برخوردار است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با راه‌اندازی فاز دوم آبرسانی از سد درود زن، دغدغه تأمین آب شرب کلان‌شهر شیراز و صدرا حل‌شده است.

حمید کریمی، رئیس پلیس راهور استان نیز از ارتباط مؤثر با شرکت آب و فاضلاب شیراز ابراز رضایت نمود و از تلاش‌های جهادی شرکت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تشکر کرد.

در این نشست با تأکید بر تعامل و همکاری بیشتر در اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با اهدای لوح تقدیر از حسن همکاری پلیس راهور با آبفا شیراز تقدیر شد.