شهردار شیراز با گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل گفت: با کوشش تلاشگران عرصه حمل‌ونقل، قطار توسعه و بهبود کیفیت تردد این کلان‌شهر به ایستگاه عدالت و بهره‌مندی همه شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی رسیده است.

به گزارش هویدا آنلاین، محمدحسن اسدی با گرامیداشت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل گفت: با کوشش تلاشگران عرصه حمل‌ونقل، قطار توسعه و بهبود کیفیت تردد این کلان‌شهر به ایستگاه عدالت و بهره‌مندی همه شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی رسیده است.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز بدین شرح است:

در ورق‌های تقویم ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل، یادآور صدور فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام راحل «ره» در زمینه اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی برای تخلیه کالاهای وارداتی از مبادی دریایی کشور است و نشان از اهمیت والای این حوزه دارد. در مجموعه مدیریت شهری این روز گرامیداشت تلاشگرانی است که از فرمان اتوبوس و تاکسی تا کنترل و راهبری مترو را در دست دارند تا تردد سریع، ایمن و در دسترسی را برای شهروندان شیرازی به ارمغان آورند.

اینجانب ضمن تسلیت دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه (س)، ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل را گرامی می‌دارم، دست کلیه تلاشگران این عرصه را به گرمی می‌فشارم و از زحمات آن‌ها در کلیه حوزه‌های خدمت‌رسانی به شهروندان همچون رانندگان تاکسی، اتوبوس، ون؛ راهبران مترو؛ رانندگان بار شهری و همکاران معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و تمامی سازمان‌ها، مراکز و ادارات کل زیرمجموعه آن‌که وظیفه برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، نظارت و کنترل حمل‌ونقل و ساماندهی ترافیک سطح شهر را بر عهده‌دارند، تقدیر می‌کنم.

با تلاش شما قطار توسعه و بهبود کیفیت تردد این کلان‌شهر به ایستگاه عدالت و بهره‌مندی همه شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی رسیده است. از درگاه خداوند منان برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز