دکتر ایمانیه بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل مشارکت سایر خیرین و همچنین قدردانی از خدمات انجام شده توسط خیرین، معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شده توسط خیرین دیگر است.
به گزارش هویدا آنلاین ، دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس پیش از ظهر امروز در جلسه خیرین فرهنگ ساز با بیان اینکه باید از تجربه خیرین سلامت الگو گرفت، اولین نکته ضروری و قابل توجه خیرین فرهنگ ساز را، موازی کاری دانست و آن را آفتی برای پیشبرد کارهای فرهنگی خواند و افزود: با رفع موازی کاری ها، می‌توان امکانات و توانمندی های خود را صرف نیازهای واقعی، بویژه کارهای فراموش شده ای کرد که در عرصه فرهنگ و هنر اهمیت بسزایی دارند.
دکتر ایمانیه در ادامه بر ضرورت اطلاع رسانی همه جانبه در خصوص اقدامات انجام شده توسط خیرین تاکید کرد و گفت: یکی از عوامل مشارکت سایر خیرین و همچنین قدردانی از خدمات انجام شده توسط خیرین، معرفی اقدامات و کارهای زیربنایی و اساسی انجام شده توسط خیرین دیگر است.
استاندار فارس، وظیفه دستگاه‌های مسئول و مرتبط را تسهیل امور عنوان کرد و اذعان داشت:دستگاه‌ها و سازمان ها باید تسهیل‌کننده کارهای خیر باشند و تا جایی که در چارچوب قانون است از مانع شدن بپرهیزند.