اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت : طرح تشدید نظارت بر خوابگاه های دانشجویی غیر دولتی و خودگردان با جدیت ادامه می یابد
اسماعیل قزل سفلی در آستانه شروع سال تحصیلی جدید از خوابگاه های دانشجویی دخترانه و پسرانه دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، خوابگاه های دانشگاه شیراز و علوم پزشکی بازدید به عمل آورد.
معاون استاندار فارس ، شهر شیراز را واسطه دارا بودن دانشگاههای متعدد و معتبر دولتی در رده های بالای کشوری دانست و گفت : به همین دلیل این شهر در زمینه دانشگاهی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست که میزبان طیف گسترده ای از دانشجویان از نقاط مختلف کشور می باشد و انتظار می رود مسئولین دانشگاهها برنامه ریزی لازم برای ورود دانشجویان جدیدالورود فراهم سازند.
وی افزود: البته در این زمینه همه دستگاههای مرتبط نیز می بایست به دانشگاهها برای خدمات دهی مطلوب به دانشجویان کمک کنند بگونه ای که دانشگاهها کمبود و نارسایی نداشته باشند و دانشجویان عزیز نیز دغدغه ای بجز علم آموزی و رشد و تکامل معنوی نداشته باشند.
قزل سفلی در ادامه توجه جدی به خواسته های به حق دانشجویان، ساماندهی و بهبود امکانات و افزایش ضریب ایمنی خوابگاههای دانشجویی را وظیفه روسای دانشگاههای شیراز به ویژه دانشگاه های غیر دولتی دانست و از حمایت همه جانبه دولت در این راستا بویژه خوابگاههای متاهلی خبر داد.
معاون سیاسی استاندار فارس با تاکید بر ضرورت رفع نواقص و مشکلات خوابگاههای دانشجویی شیراز تا آغاز سال تحصیلی جدید یادآور شد: طرح تشدید نظارت بر خوابگاههای دانشجویی غیر دولتی و خودگردان در طول ترم تحصیلی در شیراز نیز با جدیت ادامه خواهد داشت و با خوابگاههای فاقد مجوز و استاندارهای لازم، طبق مفاد آیین‌نامه، برخورد و ضمن انتقال دانشجویان تحت پوشش به سایر خوابگاههای دارای مجوز، از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
وی ضمن تاکید بر توجه بیشتر به خوابگاههای دخترانه؛ گفت: ارائه خدمات خوابگاهی با کیفیت مناسب به دانشجویان بسیار حائز اهمیت است و در بهبود فرآیند یادگیری این عزیزان نقش موثری دارد.
  • منبع خبر : روابط عمومی