مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: دولت سیزدهم کشور را با نرخ اقتصادی نزدیک به صفر تحویل گرفت ولی در این دوسال نرخ رشد اقتصادی به بالای چهار درصد رسید.

حجت الله عبدالملکی روز یکشنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه روایت خدمت در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که خزانه وضعیت خوبی نداشت و برای پرداخت حقوق کارمندان و بازنشستگان مشکلات اساسی وجود داشت.
وی ادامه داد: تورم و کاهش قدرت خرید کارگران از جمله مشکلات دولت سیزدهم در ابتدای فعالیت بود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بیان داشت: دولت سیزدهم بسیاری از مسائل را حل کرد در حالیکه دولتمردان قبل پیش بینی کرده بودند که امکان پرداخت حقوق کارمندان در شهریور وجود ندارد اما این حقوق به صورت کامل و بدون تاخیر پرداخت شد.
عبدالملکی تصریح کرد: قدرت خرید کارگران در این دولت با افزایش درآمد و افزایش حقوق میسر و با رشد جدی همراه شد.
وی یادآور شد: دولت سیزدهم کشور را با نرخ اقتصادی نزدیک به صفر تحویل گرفت ولی در این دوسال نرخ رشد اقتصادی به بالای ۴درصد رسید.
مشاور رئیس جمهور با تاکید بر اینکه معضلی در کشور به نام صدور مجوز نداریم، اظهار داشت: اقدامات و دستاورد های دولت را نتوانستیم به گوش مردم برسانیم‌.

نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.