نمایشگاه شهر هوشمند ایران و کنفرانس و نمایشگاه شهر هوشمند وین( اتریش ) برگزار می کند.

در عصر ارتباطات، شهر هوشمند به شهری گفته می شود که از فن آوری های نوین  اطلاعات و ارتباطات بهره مند بوده و آن را به کار گیرد. در واقع این اطلاعات باید چنان کاربردی باشند که با تبادل آن بتوان کیفیت زندگی شهری را در حوزه های مختلف به خصوص خدمات دولتی و رفاه شهروندان بهبود بخشید.

نمایشگاه و کنفرانس  شهر هوشند وین ( اتریش) در تاریخ ۹ الی ۱۰ خرداد ماه با محورهای شهر هوشمند، و شهرهای نوآور  بصورت مجازی برگزار می گردد .

این رویداد در پلتفرم  Matchmaking و با هدف دسترسی آسان برای شرکت کنندگان سراسر دنیا با حضور ۴۶ سخنران  از سرتاسر اروپا در قالب ۵ کارگاه آموزشی با حضوکشورهای آمریکا ، بلژیک ، انگلیس ، دانمارک ، چین ، کره جنوبی ، هلند ، پرتغال ، رومانی ، ترکیه ، اسپانیا ، کانادا ، برزیل ، بلغارستان ، یونان آلمان ، کره جنوبی ، قزاقستان ، صربستان و ایران برگزار میگردد

نمایشگاه شهر هوشمند ایران  Smart City Expo 2022 طی یک تفاهم دوجانبه باپلتفرم Matchmaking جهت  مشارکت شرکت های نوآور ایرانی و ارایه توانمندیهای با هدف صدور خدمات فنی و مهندسی ،تحقق دوجانبه حضور و ثبت نام و همچنین ایجاد فضایی برای تعامل شرکت کنندگان جهانی نمایشگاه استفاده خواهد کرد تا این دو رویداد ایرانی ، اروپایی  بتوانند با همکاری یکدیگر به معرفی شرکت های فناور سرعت  بخشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com  مراجعه و یا با شماره های۴۴و۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ / ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل فرمائید.