عرضه مرغ تنظیم بازاری در میادین تره ‌بار ایران و گرانی قیمت گوشت قرمز و مرغ منجر به ایجاد صف‌های طولانی مردم برای خرید شده است.

مونا ربیعیان/ برای بار دیگر قیمت نامتعادل مرغ و گوشت و گرانفروشی‌ها در ایران سبب نارضایتی مردم شده است. این امر سبب شده است تا شهروندان برای تهیه مرغ با نرخ دولتی به تعداد ۳ عدد مرغ، در این روزهای کرونایی بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صف ببندند. در صورتی حرف از واردات واکسن کرونا است مردم ما بدون رعایت پرتکل های بهداشتی در صف قرار می گیرند قبل از واردات واکسن باید رعایت پرتکل های بهداشتی را فرهنگسازی کنیم.

مسولی پاسخگو نیست

مصطفی اقلیما، پدر مددکار اجتماعی در خصوص اینکه به جای واردات واکسن مردم را به حضور در صف های خرید کالای دولتی تشویق نکنیم به خبرنگار ما گفت:مسائل کشور تخم مرغ و مرغ شده است دولت بین این دو موضوع گیر کرده است با توجه یه این موضوعات دولت فعلی هیچ کاری برای حل مشکلات اقتصادی مردم نخواهد کرد البته در ایران همه رییس جمهورها در سال اخر ریاست جمهوری خود چنین برخوردایی دارند و همیشه هم هست.

وی در ادامه اظهارداشت: برای اینکه هیچکس در جایگاه خودش نیست وزیر امورخارجه دنبال خرید واکسن است پس کار وزیر بهداشت دراین میان چیست؟ نماینده مجلس با حقارت زیرگوش سرباز می زند چرا که نماینده مجلس است این ها همه نشان می دهد که هیچکس با شایسته سالاری انتخاب نشده است.

خرید واکسن اولویت هر دولتی است

پدر مددکار اجتماعی درباره اینکه خرید واکسن اولویت است گفت:خرید واکسن که یکی از اولویت ها بوده و ربطی به صف های طولانی به خاطر گرانی ندارد اما اینکه واکسن خریداری شده را خود مسولین قبول ندارند و میخرند جای بحث است و اینکه چرا مدیریت برای به ثبات رساندن قیمت ها وجود ندارد همین رییس جمهور موقع انتخابات از ریس جمهور قبلی انتقاد می کرد که چرا انقدر گرانی به مملکت آوری الان خودش با مردم چیکار کرده؟

مصطفی اقلیما درخصوص اینکه حقوق ها ۲۰ درصد افزایش پیدا می کند وکالای اساسی ۱۰۰ در صدر گران می شود گفت: حقوق کارگر را ۲۰ درصد افزایش می دهد کالای اساسی را ۱۰۰ درصد گران که کسی نمی تواند حتی خریداری کند این مدیریت است اگر مردم حرف نمی زنند به خاطر این است که دیگر تاب ندارند. مقام معظم رهبری بارها بر شایسته سالاری و پاسخگویی تاکید کرده است برای هیچ مسولی به آن توجه نمی کند.

عدم شایسته سالاری در میز خدمت

وی در ادامه از عدم شایسته سالاری در میزخدمت گفت:در این مدت اشخاصی روی کار آمده اند که نه تنها شایسته کاری که به آنها محول شده نیستند بلکه پاسخگو عدم کارکرد خود هم نیستند بعد از گرانی که صحبت می شود پاسخگویی از دولت دیده نمی شود وقتی دولت خودش بنزین را گران می کند دلار را گران می کند نمی دانند بقیه کالاها خود به خود گران می شود.

پدر مددکاران اجتماعی صحبت های خود را با یک مثال به پایان رساند و گفت:از طرفی کسانی که سرکار هستند جایگاه خودشان نیستند به طور مثال رییس سازمان بهزیستی پزشک اطفال است پزشک اطفال از مددجویی چه می داند بعد اعتراض می کنیم می گویند سفارش شده است اینگونه رییس ها هم وجود دارد و کسی سرکار خودش نیست این دلیل بر عدم پاسخگویی گرانی ها سات.