یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم در نیم فصل باید دو مهاجم برای تقویت خود جذب کند.

سپهر حیدری ، درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی خوبی را از سوی پرسپولیس ندیدیم و در این مدت همه خبر داریم چطور بازیکنان با کیفیتش را گرفتند تا پرسپولیس به این شرایط برسد. متاسفانه مدیریت بد مدیران پیشین باعث شد پرسپولیس در بازی با آلومینیوم دفاع وسط نداشته باشد و مجبور باشد از یکی از مدافعان کناری خود و یکی از بازیکنان جوانش در دفاع وسط استفاده کند.

او افزود: متاسفانه شرایط دفاع پرسپولیس خوب نبود و روی همین ضعف هم دو گل وارد دروازه این تیم شد. البته با حضور میلاد سرلک در خط دفاع کمی شرایط بهتر شد اما پیش از حضور او، پرسپولیس دو گل خورده بود. در چنین بازی که ما مدافع سرزن نداریم نباید به حریف ضربات ایستگاهی بدهیم که به خاطر همین موضوع دروازه تیم دو بار باز شد. اگر سید جلال و کنعانی‌زادگان بودند، این گل‌ها وارد دروازه پرسپولیس نمی‌شد چون مدافع وسط می‌تواند به خط دفاع نظم بدهد.

وی تصریح کرد: آلومینیوم اراک هم در این دیدار خیلی خوب کار کرد و آقا خطیبی به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و تیمش به خوبی بازی را کنترل کرد. این تیم به خوبی پرسپولیس را پرس می‌کرد و حتی این شیوه بازی را تا دقیقه نود ادامه داد. پرسپولیس در این دیدار واقعا خوب نبود و اگر بگوییم خوب بوده، اشتباه گفته‌ایم. نبود بازیکنان با کیفیت تیم واقعا تاثیرگذار بود چون این تیم حتی نمی‌توانست بازی سازی کند. پرسپولیس مثل یک خودروی فراری بود که چرخ‌هایش را درآوردند و به جای بنزین هم در باکش ماسه ریخته‌اند و می‌گویند حرکت کن!

حیدری در ادامه درباره عملکرد آرمان رمضانی و مهدی‌خانی هم گفت: این دو نفر بازیکنان با کیفیتی هستند اما باید ببینیم به تاکتیک پرسپولیس می‌خورند یا خیر. در پرسپولیس کارهای ترکیبی زیاد می‌بینیم و تاکتیک این تیم این‌گونه نیست که از کناره‌ها سانتر انجام شود. البته حضور بازیکنی هم برای سانتر لازم است چون شاید گاهی تیم دچار مشکل شود. آن چیزی که الان در پرسپولیس مشهود  است این است که این تیم نیاز به دو مهاجم خوب دارد که باید در نیم فصل جذب بشوند و در خط دفاع هم باید بازیکنی برای دفاع وسط جذب شود. متاسفانه برخی مدیران این تیم را ضعیف کردند و من نمی‌دانم با این شرایط آیا می‌توانند راحت سر روی بالش بگذارند؟