رییس شورای اسلامی شهر تهران از ارائه بودجه سال آینده شهرداری تهران به شورا ظرف هفته آینده خبر داد.

محسن هاشمی در پایان دویست و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح مصوبات امروز شورا گفت: در نشستی که صبح امروز به مناسبت تجلیل از سفیران پاک برگزار شد نسبت به عدم تحقق بودجه های مربوط به حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه ای کردیم و درخواست کردیم یک کمپین مبارزه با عدم پرداخت بودجه حمل و نقل در کشور شروع شود، چرا که حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد. همچنین امروز بحث باغات و نامگذاری ها در دستور بود و پرونده های نامگذاری تصویب شد.

وی ادامه داد: شهردار تهران اعلام کرد بودجه سال ۱۴۰۰ را در جلسه بعد ارائه می دهند و امیدواریم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه را در دستور صحن بگذاریم. 

وی درباره برخی اختلاف نظرات در بررسی پرونده باغات گفت: مساله باغات بسیار حساس است و اعضا اختلاف نظرهایی درباره پرونده هایی که سال های گذشته باغ و یا غیرباغ تشخیص داده شده، دارند.سعی کردیم این اختلاف نظر بین دو کمیسیون معماری و شهرسازی و محیط زیست حل شود که به نتیجه نرسید و قرار شد یک جلسه هم اندیشی داشته باشیم تا در این باره تصمیم گیری شود.