رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی منزلی در شمال تهران خبر داد و گفت: با هوشیاری مالک مغازه ساعت فروشی، یکی از متهمان پرونده دستگیر شد.

سرهنگ جلیل موقوفه­ ای اظهارکرد: مردی ۷۰ ساله ۱۳ دی ماه  به کلانتری۱۶۳ ولنجک مراجعه و گفت که برای نظافت منزلش با یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفته و این شرکت، خانمی را برای نظافت به منزلش فرستاده است.

وی افزود: به گفته مالباخته، خانمی حدودا ۳۵ ساله پس از گذشت مدتی برای نظافت به خانه وی مراجعه می‌کند و پس از کمی نظافت، آبمیوه ای را آماده و ضمن اینکه خودش نیز یک لیوان می نوشد لیوان دیگر را به من  تعارف می کند و دیگر چیزی متوجه نشدم. با مراجعه پسرم به خانه من را بیهوش پیدا می کند و متوجه می شود کلیه اموال باارزشم از منزل سرقت شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ  با اشاره به اینکه شاکی اظهارکرد به مدت ۲۴ ساعت بیهوش بود و اموال سرقتی ۲۰ میلیارد ریال ارزش دارد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد شرکت خدماتی صوری است و احتمال همکاری مدیر عامل شرکت با نظافتچی وجود دارد.

موقوفه ای توضیح داد: مالباخته مجددا صبح روز گذشته ۱۵ دی ماه با کلانتری تماس و اظهارکرد آقایی که مدعی است فروشنده یک ساعت فروشی است اظهار می گوید فردی به مغازه ساعت فروشی اش مراجعه و یک ساعت لوکس و گران قیمت از یک برند خاص را برای فروش به وی ارائه داده است. رفتار مشتری به نظرش مشکوک بوده و با توجه به این که مشخصات خریدار اولیه ساعت در سایت فروش شرکت ثبت شده با خریدار اصلی آن تماس گرفته است.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه فروشنده ساعت شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به صراحت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: به همراه خواهرم تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته ایم و بعد از تماس مشتریان و اعزام نظافتچی که همسرم است با بیهوش کردن صاحبخانه در یک فرصت زمانی کم کلیه اموال با ارزش و قیمتی موجود در منزل را سرقت می کردیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان دیگر پرونده و کشف جزئیات آن و سایر جرایم مشابه ادامه دارد.