دارنده مدال های نقره جهان و المپیک گفت: برخی کشتی گیرانی که با کسب مدال در رقابت های جهانی نوجوانان شایستگی های خود را اثبات کرده اند، به حال خود رها شده اند.

صادق گودرزی ، درباره اعزام تنها یک آزادکار ایران به رقابت های جام جهانی صربستان، اظهار کرد: به اعتقاد من می توانستند با برنامه ریزی بهتر، کشتی گیران بیشتری را عازم صربستان کنند. این رقابت ها میدان خوبی برای محک نفرات حاضر در اوزان المپیکی بود تا کادر فنی به شناخت بیشتری از کشتی گیران اوزان المپیکی قبل از رقابت های کسب سهمیه برسد.

دارنده مدال نقره المپیک افزود: حتی این مسابقات می توانست میدان خوبی برای کشتیگیران جوان باشد. می توانستند از یکسری جوانان که از دل انتخابی تیم ملی بیرون آمدند ۵ یا ۶ نفر را انتخاب کنند و به این رقابت ها بفرستند. باید آینده کشتی هم مد نظرمان باشد و برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شاید دلیل عدم اعزام بحث کرونا یا مشکلات مالی بوده باشد اما با هر شرایطی که بود می شد حداقل ۴ یا ۵ آزادکار را به این مسابقات اعزام کرد. کشتی گیری مثل امین طاهری که در انتخابی درخشید یا امیرحسین زارع و نفراتی مثل یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم می توانستند در این رقابت ها محک بخورند.

گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه برخی کشتی گیران جوان و با آتیه ایران به حال خود رها شده اند، گفت: لازم است نفراتی که در تیم ملی جوانان بودند و شایستگی های خود را اثبات کرده اند مورد توجه قرار گیرند و به اردوی تیم ملی دعوت شوند. کشتی گیرانی مثل علیرضا عبداللهی که با شایستگی قهرمان نوجونان جهان شد یا محمد کریمی و محمدرضا قیاسی که به مدال جهانی رسیدند می توانند آینده کشتی ایران باشند اما به حال خود رها شده اند و در خانه هستند.

دارنده مدال های نقره و برنز جهان افزود: باید طوری برنامه ریزی شود که کشتی گیرانی که شایستگی دارند به اردوی تیم ملی بیایند. نود درصد باشگاه ها مدت هاست تعطیل است و نباید این کشتی گیران خانه نشین باشند. این ها مهره های خوبی بودند که به حال خودشان رها شده اند. ۵ یا ۶ نفر از اردوی تیم ملی بیرون مانده اند که دعوت از آن ها قطعا به کشتی ایران کمک می کند.