روز هشتم دی‌ماه در تقویم رسمی کشور به نام صنعت پتروشیمی نام‌گذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا از تلاش خستگی ناپذیر و مشارکت تمامی کارکنان شریف و صدیق شرکت پتروشیمی پارس صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

 متن پیام تبریک مهندس حسنی بدین شرح است:

امروز هشتم دی ماه در تقویم رسمی کشور به نام صنعت پتروشیمی نام گذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا از تلاش خستگی ناپذیر و مشارکت تمامی کارکنان شریف و صدیق شرکت پتروشیمی پارس صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
بی شک کسب رکورد‌های جدید در میزان تولید محصولات این شرکت،کسب رتبه اول با عنوان شرکت برتر از نظر بهره وری کل عوامل و شاخص بازده فروش ( حاصل تلاش‌های شبانه روزی شما عزیزان می‌باشد.
از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تلاش‌های بی وقفه شما به نحوی بود که نه‌تنها چرخه تولید در این دوران متوقف نشد و کاهش نیافت بلکه تولید نسبت به سال گذشته نیز افزایش هم داشته است
امیدوارم با تلاش شما همکاران گرامی و بهره‌مندی از توان، تخصص و عزم ایجاد شده در سطوح مختلف بتوانیم شاهد توسعه چشمگیرتر پتروشیمی پارس با ابعاد و استانداردهای بین‌المللی باشیم
در پایان بار دیگر روز صنعت پتروشیمی را به همه همکاران تلاشگر و خدوم شرکت پتروشیمی پارس وخانواده محترم ایشان تبریک عرض می‌نمایم و یاد و خاطره شهیدان کشورایران اسلامی به خصوص شهدای سرافراز صنعت پتروشیمی را گرامی می‌دارم.