به گفته منابع مطلع، در حال حاضر مقام‌های آمریکایی این گمانه‌زنی را مطرح می‌کنند که شاید انفجار روز جمعه در نشویل ایالت تنسی یک بمبگذاری انتحاری بوده است.

 وقوع انفجاری در صبح روز کریسمس در شهر نشویل در ایالت تنسی دست‌کم سه تن را زخمی کرد. پلیس تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرد و به اعتقاد مقام‌های محلی این انفجار اقدامی “عمدی” بوده است.

براساس اعلام پلیس که با صدای تیراندازی به منطقه اعزام شدند، یک هشدار ضبط شده پیش از انفجار پخش شد که از سکنه می‌خواست محل را ترک کنند و تاکید داشت که انفجاری ظرف ۱۵ دقیقه رخ می‌دهد. در نهایت انفجاری در نزدیکی ساختمان ارسال سیگنال شرکت ارتباطی ای‌تی&تی رخ داد.

جان کوپر، شهردار نشویل در سخنانی این انفجار را “عمدی” توصیف کرد و گفت دست‌کم به ۲۰ ساختمان در این منطقه خسارت وارد شده است.

منابع مطلع شنبه به شبکه خبری سی‌ان‌ان گفتند، اکنون بازرسان این گمانه‌زنی را مطرح می‌کنند که شاید این انفجار یک بمبگذاری انتحاری بوده است. در محل انفجار “بافت” پیدا شده و مسوولان بررسی می‌کنند که آیا این بافت انسانی است یا خیر.

مقام‌ها عصر شنبه به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند، یک شخص در ارتباط با این انفجار بازداشت شده و افسران فدرال و محلی منزل او را مورد بازرسی قرار داده‌اند.

تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسوولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.