رییس فدراسیون کشتی با اشاره به پاداش ٢ میلیون تومانی به ازای هر سکه در حالی که قیمت روز آن ١٥ میلیون تومان است، گفت: تا چه زمانی جلوی بچه ها را بگیرم که پست نگذارند؟

علیرضا دبیر در نشست با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی، خاطرنشان کرد: من شهادت می‌دهم آقای نوبخت ورزشی است اما کشتی امروز در بودجه با دلار ۳۰ هزار تومان ۱۵ میلیارد تومان باید بگیرد در حالی که قبلا این بودجه با دلار ارزانتر بیشتر بود.

وی افزود: المپیک همان جنگ است که اینگونه کشورها افتخارات خود را از طریق آن نشان می‌دهند، این را برخی سیاستمداران ما درک نکرده‌اند.

دبیر ادامه داد: در این ۱۰ ماهی که المپیک نبود، بچه های ما در دو دقیقه کبود می‌شدند، من به خاطر همین تلاش می‌کردم لیگ کشتی آغاز شود، صلوات می‌فرستادم که مسابقات جوانان جهان برگزار نشود، از کجا باید می‌آوردم؟ ۵۰-۶۰ میلیارد بدهی وجود دارد، این بدهی برای من نیست و برای دولت است و من ۲ فدراسیون دارم، یکی آزاد و دیگری فرنگی است.

رئیس فدراسیون کشتی، عنوان کرد: جایزه سال ۹۷ قهرمانان پرداخت شده اما قیمت سکه چند است؟ ۱۵ میلیون تومان، جایزه قهرمانان چقدر بوده؟ به ازای هر سکه ۲ میلیون تومان! من چقدر جلوی بچه‌ها را بگیرم که پست نگذارند؟ وزارت ورزش هم مشکل دارد ما می‌دانیم اما ورزش با اقتصاد رابطه ۱۰۰ درصدی دارد و نباید کمک‌ها به شب المپیک منتهی شود و باید بدانیم ۱۰ ماه مانده و حداقل ۴-۵ رشته را ویژه ببینید.