میلاد آقایی سرپرست گروه موسیقی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران در حاشیه برگزاری ارکستر چامه که با حضور دکتر سید حسین آقا سید مرتضی ریاست محترم هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران ومسئولین وزارت ارشاد و همچنین به همت اساتید خبره دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ برگزار شد گفت :این ارکستر با حمایت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر واحد ۴۸ تهران و با هدف استفاده از نوازندگان جوان و تربیت تخصصی و حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸ در حال اجراست.

میلاد آقایی سرپرست گروه موسیقی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران در حاشیه برگزاری ارکستر چامه که با حضور دکتر سید حسین آقا سید مرتضی ریاست محترم هیات موسس دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران ومسئولین وزارت ارشاد و همچنین به همت اساتید خبره دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ برگزار شد گفت :اعضای این ارکستردانشجویان هستند که رپرتوار جدی با قطعات سنگین که نتیجه ۵ ماه تلاش آنها هست را به نمایش می گذاریم .

سرپرست گروه موسیقی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران گفت:این ارکستر با حمایت دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ هنر واحد ۴۸ تهران و با هدف استفاده از نوازندگان جوان و تربیت تخصصی و حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸ در حال برگزاری است.

وی افزود: هدف از تشکیل این ارکستر موسیقایی، متصل کردن دانشجویان فعال عرصه موسیقی به بازار کار بود. موضوعی که طی سالهای اخیر بسیار محل بحث و مشکل فارغ التحصیلان عرصه موسیقی بوده است. آنچه که هدف اصلی ما برای تشکیل ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر مطرح بوده ایجاد کارآفرینی بوده که به شدت به آن توجه ویژه ای شده است و امیدواریم تاسیس این گروه دانشجویی به عنوان اولین ارکستر دانشجویی سالهای اخیر کشور بتواند مورد توجه قرار گیرد.

وی ارکستر چامه را در بین ارکسترهای کم تجربه بی نظیر دانست و گفت :انتخاب دانشجویان این ارکستر به عهده یک شورای هنری بود که امتحانات مختلفی را از داوطلبان برای پیوستن به این ارکستر گرفتند تا دانشجویان باسابقه که در نوازندگی خبره هستند را انتخاب کنند .

آقایی برنامه ارکستر چامه را اولین برنامه رسمی این دانشگاه دانست و تصریح کرد : با توجه به همکاری دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۸ انتظار داریم حمایت های بیشتری نسبت به ارکسترها انجام شود زیرا آینده سمفونیک ملی ما را این ارکسترها می سازند .

وی گفت : برای سال آینده برنامه منظمی داریم و میخواهیم علاوه بر موسیقی کلاسیک موسیقی ایرانی را مورد هدف قرار دهیم .

وی ادامه داد:تازه ترین موفقیت دانشجویان این دانشگاه ارکستر چامه می باشد در این برنامه قطعاتی کلاسیک از موتزارت، گلازونف، باخ، الگار، سیبلیوس و رسپینگی به اجرا درخواهد آمد.

وی در پایان گفت : در برنامه ارکستر چامه از مسئولین وزارت ارشاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد ۴۸ دعوت به عمل آمده است تا با حمایت مسولین بچه های دانشگاه که ذخیره نسل آینده هستند موفق شوند.