در همایش بزرگ خانواده نیروموتور که در تاریخ ۲۵الی۲۷ بهمن‌ماه در هتل داریوش جزیره کیش برگزار شد، مدیران ارشد گروه صنعتی نیرو موتور به گفتگوی چهره به چهره با نمایندگان نیروموتور در سراسر ایران و بررسی نقاط ضعف و قوت سیاست‌های فروش در سال اخیر و سال پیش روی پرداختند.

همچنین احسان مجاهد، عضو هیئت مدیره گروه صنعتی نیروموتور ضمن خوشامدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه در گفتگو با نمایندگان و خانواده‌های آنان اظهار داشت: در ابتدای عرایضم به نمایندگان عزیز نیروموتور در سراسر کشور تبریک عرض میکنم چراکه به همت شما دوستان برای هجدهمین سال متوالی، نیروموتور عنوان «بزرگ‌ترین تولید کننده موتور سیکلت در ایران» را کسب کرده است.
وی افزود: سال ۱۴۰۲ اولین سالی است که رشد تولید نیروموتور بالغ بر صد در صد از سایر رقبا فاصله پیدا کرده است.
همچین میزان رشد نیروموتور نسبت به سال ۱۴۰۱بالغ بر پنجاه درصد رشد داشته است.
این عضو هیئت مدیره گروه صنعتی نیروموتور در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲ برای اولین بار به سهم بازار ۲۵ درصدی رسیده‌ایم. لازم به ذکر است که میزان رشد خرید نماینده‌های نیروموتور از شرکت افزایش چشمگیری داشته است به نوعی که در سال ۱۴۰۲، بیست نماینده نیروموتور افزایش ۲۰۰ درصدی، بیست و چهار نماینده بین ۱۰۰ تا۲۰۰ درصد و سی‌وچهار نماینده بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد در تعداد خرید رشد داشته‌‌اند.
مجاهد تاکید کرد: سیاست ما در سال ۱۴۰۳ برای اولین بار تغییر خواهد کرد به اینگونه که شرکت نیروموتور حامی افراد و نمایندگانی خواهد بود که متناسب با رشد نیروموتور رشد خواهند کرد.