در نشست خبری یازدهمین جشنواره رمز موفقیت به الگو سازی برای نسل جوان برای رسیدن به اهداف خود با تلاش و صرف فعل خواستن پرداخته شد.

بسیاری از ما ضرب المثل «خواستن توانستن است» را شنیده ایم. اما آیا فقط خواستن موجب توانستن می شود یا در كنار این هدف باید توانایی، شناخت و عوامل دیگری نیز باشد؟

بدون شك خواستن شاخصه هایی دارد كه هر جوانی در صورت رعایت آن، می تواند به اهداف مورد نظر خود دست یابد. موفقیت در كنكور، پیروزی در عرصه های ورزشی، ازدواج موفق، رسیدن به شغل مناسب و… تنها در سایه خودباوری، اعتماد به نفس و تلاش مجدانه قابل تحقق است و هرگاه «توانستن» موجود شد می توان «بودن» را حس كرد.

در این راستا یلدا اسفندیاری مدیریت مجموعه رمز موفقیت در نشست خبری یازدهمین جشنواره رمز موفقیت گفت:آنچه که آحاد مردم به ویژه نسل جدید انتظار دارند، هویت سازی، الگوسازی و نماد سازی است.

وی رسیدن به نقطه موفقیت,نحوه هدف گذاری,عبور از بحران ها, طی کردن مسیر موفقیت توسط کارآفرینان و افراد موفق از جمله اهداف ما در مجموعه دانست و گفت:مدیریت رمز موفقیت مانی,الگو سازی برای جوانان در اهداف اقتصادی را امری مهم برشمرد و گفت: الگو سازی برای نسل جوان در راستای علم موفقیت از اهداف ما برای جوانان بود که الگوی خود را این نوع افراد موفق قرار دهند چرا که افکار این افراد که داخل کشور به موفقیت رسیده بودند قابل باور پذیر تر است.

وی بر الگوسازی برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: بعد از ساخت برنامه, سمینارهای رمز موفقیت راه اندازی شد تا بهانه ای برای بزرگداشت در بخش خصوصی برای فعالان اقتصادی باشد و این در حالی است که رمز موفقیت مانی اولین شرکتی است که به صورت تخصصی برای کارآفرینان برای برندسازی تشکیل شد که سمینارهای داخلی و خارجی زیادی برگزار خواهد.