مدیر فروش سروش دیزل هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو را رونمایی و معرفی محصولات جدید این شرکت عنوان کرد و اولویت اهداف این شرکت را کمک به حمل و نقل عمومی بیان نمود. ایشان با اشاره به بازار این روز های خودرو، کنترل نوسانات قیمت را در دستان مصرف کنندگان دانست و کارخانه ها و شرکت های خودروسازی را بی تقصیر در این مسئله جلوه داد.

خبازی، مدیر فروش سروش دیزل مبنا در گفتگو با هویدا آنلاین مطرح کرد: هدف ما از شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو رونمایی و معرفی محصول جدید سواری خود که به تازگی به سبد محصولات شرکت اضافه شده بود.

وی افزود: با اشاره به این موضوع که بیشتر محصولات سروش دیزل تجاری است، در اولویت اهداف ما قدم برداشتن در راستای توسعه و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی کشور در حوزه کالا و مسافران قرار دارد.

خبازی با اشاره به دغدغه های مردم با توجه به بازدید قابل توجه از غرفه سروش دیزل عنوان کرد: با توجه به این موضوع که از سال ۲۰۱۷ میلادی دیگر خودروی غیر چینی وارد بازار ایران نشده است دغدغه مردم دو مورد بوده، پیش زمینه ذهنی که باعث مقاومت در برابر خرید خودرو های چینی به وجود آمده و آماده نبودن ذهن مصرف کنندگان برای پذیرش قیمت های خودروی چینی.

او ادامه داد: در حال حاضر آشفتگی در بازار خودرو وجود ندارد و اگر خودروی با کیفیت را ارائه دهند، بازار مخصوص خود را پیدا خواهد کرد و مصرف کننده هم بر اساس میزان سرمایه خود میتواند از محصول با کیفیتی استفاده کند حتی اگر هزینه اضافه ای نیز پرداخت کند در بلند مدت برنده است، بنابراین کنترل قیمت بازار خودرو در دستان مصرف کننده است و هر اتفاقی در بازار هر محصولی رخ میدهد مردم عامل اصلی آن هستند، بنده به شخصه این نظر را دارم که کارخانه ها و شرکت های خودرو سازی در نوسانات قیمت بازار خودرو نقشی ندارند.

مدیر فروش سروش دیزل در پایان بیان نمود: در حال حاضر به شدت با دغدغه ها و چالش های داخلی روبه رو هستیم و این مسئله مانعی برای قدم برداشتن ما به سوی یک نوآوری جدید است، زیرا اینگونه مسائل عمده تمرکز شرکت را به خود اختصاص میدهد و راه را برای ایده پردازی میبندد.

در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران و مسئولین برگزار کننده نمایشگاه، ما امیدواریم روزی برسد که تمام مردم ایران بتوانند از خودروی دلخواه خود استفاده کنند و در ایده آل ترین شرایط زندگی کنند ، زیرا ملت شریف ایران لایق بهترین ها هستند.