مدیرعامل گروه بچرخ عنوان کرد: گروه ما در کنار حوضه فروش و توضیع انواع موتور سیکلت ، فعالیت در زمینه های خدمات پس از فروش ، قطعات ، لوازم جانبی و اکسسوری برای انواع موتور سیکلت را در دستور کار دارد. اولویت گروه ما رضایت مشتری و فراهم کردن شرایط مناسب در راستای خرید موتور سیکلت برای تمام اقشار جامعه میباشد و نیز در تلاش هستیم با اشاره به مسئله موتور سیکلت های فرسوده ، در طرح تعویض این نوع موتور سیکلت ها فعالیت چشمگیری داشته باشیم و حتی آمادگی داریم با همکاری مسئولین و سازمان های مرتبط در حوضه راه اندازی مراکز معاینه فنی قدم برداریم. از اهداف بچرخ میتوان به موضوعاتی همچون: تولید و رواج استفاده از موتور های برقی ، درخواست برای صدور گواهینامه موتور سیکلت بانوان و استفاده از آن با رعایت شئونات اسلامی اشاره کرد.

روح الله عبدالهی مدیر عامل گروه تخصصی بچرخ گفتگو با اقتصاد پویا صحبت خود را اینگونه آغاز کرد: گروه بچرخ در حوزه فروش تخصصی آنلاین و حضوری انواع موتور سیکلت و اسکوتر فعالیت میکند که در سبد محصولات آن میتوان محصولات تولیدی کارخانه های کویر موتور و نیرو موتور را مشاهده کرد.

مدیر عامل این گروه هدف از شرکت در نمایشگاه بین المللی را اینگونه بیان کرد: با اشاره به اینکه ما در بخش تأمین قطعات ، لوازم جانبی و اکسسوری موتور سیکلت نیز فعالیت داریم، گروه بچرخ در مرحله اول هدف را در نظر گرفتن شرایط مالی و درک وضعیت معیشت تمام اقشار قرار داده و سعی دارد همواره شرایطی فراهم کند که هر شخصی در هر جایگاهی و با هر توان مالی بتواند به خواسته خود برای خرید موتور سیکلت برسد.

وی افزود: ما علاوه بر فروش بحث تعمیرات ، حمایت و خدمات پس از فروش را در دستور کار داریم و در حال حاضر در سطح شهر تهران سه شعبه فروشگاهی فعال داریم و در آینده ای نزدیک یک شعبه مختص اکسسوری در میدان رسالت و شعبه دیگری نیز برای قطعات و لوازم یدکی در میدان سپاه افتتاح خواهیم کرد. همچنین در تلاش هستیم با توسعه شعب در سطح کشور، پیشرفت در این بازار و جذب مخاطب بیشتر این فرهنگ ایجاد شود که در راستای صرفه جویی در زمان و کاهش ترافیک شهری ، مردم از موتور سیکلت برای حمل ونقل استفاده کنند.

آقای عبدالهی با اشاره به مسئله موتور سیکلت های فرسوده عنوان کرد: ما در سطح کشور حدوداً ۱۲ میلیون موتور سیکلت فعال داریم که از این میزان بین ۲۰ تا ۳۰  درصد آنها فرسوده هستند و در بحث افزایش آلودگی هوا بسیار تأثیر گذار هستند. بنده به عنوان مدیر عامل گروه تخصصی بچرخ اعلام آمادگی میکنم که با همکاری سازمان های دولتی و مسئولین مربوطه در حوزه راه اندازی مراکز معاینه فنی قدم برداریم ، حتی آمادگی فروش سازمانی و همکاری با تمام سازمان ها و ارگان های دولتی را داریم

او با اشاره به سیاست های دولت نسبت به تولید و استفاده از موتور سیکلت های برقی اینگونه ادامه داد: بنده در ملاقات با استاندار تهران این مسئله را عرض کردم و ایشان نیز به مسئولین وزارت صمت و سازمان شهرک های صنعتی فرمودند که در این زمینه مساعدت کنند تا به کمک و همکاری با یکدیگر به سمت افزایش مراکز تولید موتور های برقی پیش برویم زیرا که این نوع موتور ها به لحاظ کاهش مصرف بنزین و کاهش آلودگی هوا تأثیر قابل توجهی دارند.

مدیر عامل بچرخ به عنوان نکته پایانی به مسئله موتور سواری و صدور گواهینامه برای بانوان اشاره کرد و افزود:

از مسئولین مربوطه درخواست دارم با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و رعایت مسائل شرعی و اخلاقی ، در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی نسبت به صدور گواهینامه برای بانوان تأمل بیشتری داشته باشند و رعایت حقوق مساوی بین زن و مرد را در نظر گیرند.

  • نویسنده : علی محمدی