وب اپلیکیشن دِیدار در راستای مشتریمداری الکترونیک و ایجاد تجربه خوشایند برای ایشان و نیز با هدف تسهیل و تسریع فرآیند صدور بیمه نامه از سوی شبکهی فروش، راهاندازی شده است.
علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در اینباره گفت؛ از اهم مزایای دیدار، طراحی سامانه به صورت pwa است که امکان بهرهبرداری از آن را در تمامی مدلهای تلفن همراه و رایانه شخصی فراهم میآورد. وی افزود؛ در حال حاضر در این وب اپلیکیشین امکانات متنوعی چون صدور آنلاین انواع بیمهنامه، مشاهده کلیه جزئیات سوابق خسارت درمانی، مشاهده کلیه بیمه نامههای خریداری شده و خسارتهای مرتبط با هریک از آنها، مشاهده فهرست شبکه فروش، مراکز خسارت، مراکز طرف قرارداد و همچنین صدای مشتری، جهت ارتباط مستقیم با مشتریان و دریافت انتقادات و پیشنهادات پیادهسازی شده است.
شایان ذکر است؛ در وب اپلیکیشن دِیدار علاهبر خدمات فوق، امکاناتی چون ارسال درخواست جهت تحویل مدارک خسارت درمان و دارویاب جهت ثبت درخواست و دریافت دارو نیز پیش بینی شده که این خدمت به زودی برای تمامی بیمهشدگان گرامی راهاندازی خواهد شد. در حال حاضر این وب اپلیکیشن، قابلیت اتصال به سایر سامانهها و اپلیکیشنها را به صورت احراز هویت یکپارچه دارد و با توجه به نقشه راه و برنامههای توسعهای آتی، امکانات متنوع دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.
Friday, 15 November , 2024