عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران در مراسم معارفه سرپرست اداره امور شعب استان زنجان بانک با تاکید بر نقش موثر این بانک در اجرای سیاست های پولی و سرمایه ای کشور گفت: اکنون وظیفه رونق بخشی به امور اقتصادی جامعه و تامین مالی حوزه های مختلف اقتصادی کشور بر عهده شبکه بانکی است.

فرهاد معقول در این مراسم با اشاره بر تاکید مدیر عامل بانک ملی ایران بر تسهیل امور خدمات دهی به آحاد جامعه افزود: بر همین اساس و با پیگیری های ایشان، مجوز استخدامی ۱۸۰۰ نفر از طریق آزمون سراسری و همچنین جذب ۳۶۰۰ نفر نیروی جوان بانک سپه البته با شرایط احراز اولویت های بانک که اکثریت بانکداران خواهند بود، اخذ شده تا مشکل کمبود نیروی انسانی مرتفع شود.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور نیز با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه اقتصاد کشور با هدف تنگنا قرار دادن امور معیشتی مردم گفت: هر مدیری باید با درک صحیح شرایط و اولویت قرار دادن حراست از خون شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ریشه کن کردن آثار تحریم گام بردارد.
محمدنور آزادی همچنین تلاش برای احیای مجدد واحدهای تولیدی استان و رونق بخشی به وضعیت اشتغال جوانان و نیروی فعال را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: دستگاه های اثرگذار استان باید با همفکری و هم افزایی درجهت کاهش نرخ بیکاری تلاش کنند و بانک ملی ایران در این امر مهم به وظایف ذاتی خویش که تامین منابع متقاضیان تسهیلات است، به نحو شایسته عمل می کند.
همچنین خلیل قاسملو معاون هماهنگی امور اقتصادی زنجان هم نقش بانک ها در تنظیم انضباط مالی استان را حائز اهمیت دانست و بر نقش محوری و اساسی بانک ملی ایران به عنوان عالی ترین نماینده اقتصادی استان تاکید کرد.
فرامرز شیروانی سرپرست جدید اداره امور شعب استان زنجان بانک نیز تلاش برای صیانت از برند بانک ملی ایران، توجه ویژه به تخصیص منابع واحدهای تولیدی و دانش بنیان و افزایش همکاری ها برای اجرای صحیح برنامه های دولت سیزدهم را از مهم ترین برنامه های کاری خود عنوان کرد.
در این مراسم، جمعی از نمایندگان اسبق مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بازرگانان و تولیدکنندگان کشوری همچون گروه صنعتی گلرنگ، گروه صنعتی ایران ترانسفو، شرکت آسان پرداخت، مشتریان ویژه بانک و همکاران بازنشسته حضور داشتند.
در پایان عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک و معاون امور شعب و بازاریابی منطقه یک کشور از شعب مرکزی و بازار زنجان بازدید و ضمن گفتگوی صمیمانه با همکاران به دغدغه های آنان رسیدگی کردند.