استاندار قم در بازدیدی که عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان داشت، بر ادامه همکاری ها و تعاملات این بانک با فعالان اقتصادی استان تاکید کرد.

حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک در این بازدید که روسای ادارات کل بانکداری تجاری و اداره کل بازرسی، رییس اداره امور شعب استان قم، استاندار قم و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حضور داشتند، با تاکید بر حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، اولویت بانک را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سلامت محور، صادرات محور، پروژه های نیمه تمام و طرح های توسعه‌ای بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت بیان کرد.

سید رسول میرخلفی رییس اداره امور شعب استان قم نیز گزارشی از خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی به طرح های ایجادی، توسعه ای، نیمه تمام و غیرفعال سلفچگان ارائه کرد.

همچنین سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم نیز ضمن تقدیر از حمایت های بانک ملی ایران به عنوان بانک حاکمیتی، بر ادامه همکاری و تعامل بانک با فعالان اقتصادی استان به ویژه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تاکید کرد.
در ادامه مونسان به اتفاق استاندار قم و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان از شرکت‌های کاسپین خودرو (تولیدکننده کامیون و کشنده دوو)، کیمیا گستر آرا (تولیدکننده موتور سیکلت های برقی) ، تیدا ارتباط نیایش با نام تجاری نیرا و همچنین پروژه کنارگذر غربی بازدید کرد.