وزیر اقتصاد گفت: علی‌رغم فشار و سختی‌های پیشِ‌رو با آغاز برنامه‌های مدون، هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایشات به ملت شریف داده خواهد شد.

 سید احسان خاندوزی گفت: امروز ۱۴ دی جلسات مشترکی با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اصل نود برگزار کردیم و مقرر شد مشکلات گره‌خورده سال‌های قبل مربوط به امور گمرکی را هر هفته بررسی و خروجی‌های این عملیات را مشخص و اعلام نماییم.

وی افزود: یکی از برنامه‌ریزی‌های ما در وزارت اقتصاد الهام از عملکرد سردار سلیمانی و مدیریت جهادی ایشان است که اصلاح مشکلات و ساختارهای موجود در حوزه‌های بیمه‌ای، مالیاتی، گمرکی و بانکی، بخشی از این اقدامات جهادی است.

خاندوزی خاطرنشان کرد: علی‌رغم فشار و سختی‌های پیشِ‌رو با آغاز برنامه‌های مدون، امیدواریم نتایج خوبی حاصل شود و هر ماه اخبار خوبی از اقدامات و گشایشات به ملت شریف داده خواهد شد.

وی با اشاره به مدیریت جهادی و همه‌جانبه سردار سلیمانی در امور کشور گفت: پیشنهاد می‌شود به‌پاس جهاد خالصانه این شهید بی‌ادعا، روز شهادت ایشان به روز ملی جهاد نام‌گذاری شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: اگر مسئولان مانند شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ریزی و تلاش مخلصانه و مردمی داشته باشند، عرصه حیات ما به نمایشگاهی از جهادهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی مبدل خواهد شد.