نوزدهمین دوره مسابقات ملی بتن در روز 8 مهرماه 1400 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق برگزار می شود.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در ۶ گرایش بتن پر مقاومت دانشجویی، بتن سبک هدفمند، تیر خمشی، ساخت سازه محافظ تخم مرغ EPD))، مسابقات عکاسی – بتن و سازه های بتنی، مسابقه پوستر و پايان نامه برتر دانشجويي برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقات می توانند جهت آگاهی از نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز، به سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، قسمت مربوط به برگزاری مسابقات بتن مراجعه نمایند. لازم به ذکر است دانشجويانی که عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان هستند، هزینه آنها از طريق باشگاه مربوط به واحد محل تحصيل آنها به حساب دانشگاه آزاد واحد تهران شرق واريز می گردد و نيازی به واريز وجه توسط دانشجو نيست، اما ضروريست فيش واريز وجه باشگاه، توسط دانشجو ضميمه مدارک شود.  برای دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به ازای هر نفر پنجاه هزار تومان و  برای ساير دانشجويان از دانشگاههای سراسری و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی به ازای هر  نفر صد هرار تومان می باشد. در ضمن هزينه ثبت نام برای هرگرايش از مسابقات فوق الذکر الزامی است. واريز هزينه ها با مراجعه به بانک صادرات امکان پذير خواهد بود. لازم به یادآوریست که ثبت نام آنلاین بوده و از طریق سايت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به نشانی  http://iauet.ac.ir/fa  قابل انجام است.

شایان ذکر است با توجه به استقبال خوب تیم های شرکت کننده و پایان یافتن زمان ثبت نام، تاریخ ثبت نام مجددا تا پایان روز ۴ مهرماه تمدید گردید تا جاماندگان از ثبت نام فرصت مجدد برای شرکت در این مسابقات را داشته باشند.

لازم است تیم های شرکت کننده جهت تحویل نمونه ها، با درج کامل مشخصات تیم بر روی نمونه، در مورخ ۷ مهرماه با در دست داشتن کپی مدارک ثبت نامی، همراه با یک معرفی نامه به عنوان نماینده تیم (های) واحد و به عنوان ناظر تیم شرکت کننده از ساعت ۸ تا ۱۳ به محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق مراجعه نمایند . در ضمن پس از تحویل نمونه، رسید مربوطه را دریافت و در روز مسابقه به همراه داشته باشند. (آدرس:تهران، سه راه افسریه، بزرگراه امام رضا(ع)،کیلومتر۱۸، شهرقیامدشت، انتهای خیابان شهید باهنر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق، ساختمان آزمایشگاهها، طبقه اول، ازمایشگاه بتن).