رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی کشور هم دارای تخصصی کافی بوده و هم دارای عملکرد قابل قبولی در کارنامه خود است‌.

محمدرضاپورابراهیمی ، با اشاره به برنامه های وزیر پیشنهادی کشور، بیان کرد: آقای وحیدی از افراد با سابقه و انقلابی نظام است. ایشان هم دارای تحصیلات تخصصی بوده و هم سال ها در مراکز علمی و دانشگاهی کار کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور مسئولیت های مختلفی در مجموعه نیروهای نظامی کشور داشته است، اظهار کرد: تقریبا می توان گفت که کارنامه وزیر پیشنهادی کشور در هرجایی که حضور داشته مورد قبول بوده است‌. ایشان جزو وزرای توانمند دولت سیزدهم به شمار می رود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باتوجه به اینکه جایگاه وزارت کشور نیز در اداره کشور و تعیین استانداران برای هر استان بسیار مهم بوده، ما معتقدیم ایشان به خوبی می تواند مسائل مربوط به این حوزه را مدیریت کند.

پورابراهیمی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برنامه هایی که آقای وحیدی ارائه کردند و توانمندی که دارند بتوانند موفق عمل کنند. پیش بینی بنده این است که ایشان یکی از وزرای پیشنهادی است که با بیشترین رای راهی دولت سیزدهم خواهد شد.