رییس قوه قضاییه گفت: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

آیت الله رئیسی در بیست و چهارمین سفر استانی خود در بدو ورود به فرودگاه ساری گفت: از اینکه به دلیل شرایط کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی این سفر با تأخیر انجام شد و در این سفر به استان مازندران امکان حضور در اجتماعات عظیم مردمی را نداریم، عذرخواهی می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: نتیجه بررسی‌های هیئت ۳۰ نفره اعزامی پیرامون شرایط و وضعیت استان مازندران در جلسه شورای قضایی با حضور مسئولان استانی مورد رسیدگی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: همچنین در سایر جلسات از جمله جلسه شورای اداری با حضور مسئولان پرتلاش استان به میزانی که امکان دارد مسائل استان مازندران را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: امیدواریم در این سفر بتوانیم جهت گره گشایی از مشکلات مردم استان مازندران که همواره به تلاش‌گری و حرکت در مسیر تولید معروف بودند، اقدامات مثمر ثمری را انجام دهیم.

آیت الله رئیسی بیان کرد: باید به خانواده معظم بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران و همچنین خانواده مکرم ایثارگران این استان ادای احترام کنم.