سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: عباس جدیدی با توجه به موقعیتش، شانس زیادی برای موققیت در انتخابات شورای کشتی آسیا دارد.

محمدابراهیم امامی ، درباره برگزاری رقابت های انتخابی تیم های پایه و جام تختی، اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم های ملی ‌کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و جوانان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و جهان فروردین سال آینده در مازندران و فارس برگزار می شود. چهل و یکمین دوره رقابت های جام تختی نیز از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت در شهر چابهار برگزار می شود از زمانیکه تاریخ و مکان مسابقات مشخص شده روابط بین الملل درصدد دعوت از کشورهای مختلف است و باید ببینیم با توجه به شرایط شیوع کرونا کدام کشورها حاضر به حضور در مسابقات خواهند بود. ما تلاشمان را می کنیم اما اهداف کادر فنی تیم های ملی در دعوت تیم ها باید مد نظر قرار بگیرد که البته به آن توجه خواهد شد.

وی درباره ادامه اردوهای تیم های ملی کشتی گفت: تیم های ملی اردوی تدارکاتی خود را برای حضور در رقابت های گزینشی آسیا و قهرمانی آسیا با قدرت پشت سر می گذارند و قرار است پیش از آغاز مسابقات به ۳ تورنمنت اعزام  شوند. قبل از فرودین تیم های ملی کشتی به اوکراین اعزام می شوند و آزادکاران منتخب نیز اسفند ماه عازم تورنمنت ایتالیا خواهند شد.

امامی با اشاره به انتخابات شورای کشتی آسیا، خاطرنشان کرد: انتخابات شورای کشتی آسیا نیز همزمان با رقابت های قهرمانی آسیا برگزار می شود. در مجموع ۷ نفر عضو شورای کشتی آسیا هستند که ۴ نفر اعضایی هستند که در دوره بعد نیز حضور  دارند اما ۳ عضو دیگر از ایران، هند و ژاپن در این دوره کاندیدا نشدند. ۸ کاندیدا در این انتخابات حضور دارند که در این میان عباس جدیدی کاندیدای دبیرکلی شورای آسیا نیز هست و او با توجه به موقعیتش شانس زیادی برای عضویت در شورای کشتی آسیا دارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در پایان درباره علت عدم حضور مربی بدنساز در تیم های ملی کشتی در راه آماده سازی برای حضور در المپیک، گفت: بحث مربی بدنساز بحث  فنی است و بهتر است با محسن کاوه مدیر تیم ملی کشتی آزاد یا سرمربیان تیم های ملی صحبت کنید. آن ها حتما برای آمادگی جسمانی بچه ها برنامه دارند و صحبت آن ها قطعا از هر فرد دیگری بهتر خواهد بود.