سرمربی پرسپولیس گفت: قهرمان شدن در نیم فصل هم بخشی از قهرمانی است و از لحاظ شخصیتی و اعتباری مهم است و به آن فکر می‌کنیم.

 یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش مقابل مس اظهار کرد: بازی مهم و حساسی برای ما بود و این سه امتیاز را لازم داشتیم و هر طور شده باید این سه امتیاز را با تمام توان و تمرکز به دست می‌آوردیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. شرایط‌مان را باید در جدول بهبود می‌بخشیدیم و برای همین خیلی این بازی برای‌مان اهمیت داشت و خداراشکر توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و موقعیت‌های گل زیادی توانستیم خلق کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

او اضافه کرد: بازی زیبایی بود و این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم. جا دارد از کانون هواداران تشکر کنیم چون طرح موزاییکی خیلی زیبایی را ساختند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

گل محمدی درباره عملکرد رادوشویچ گفت: عملکردش خوب بود. او گلر باتجربه‌ای است و چندین سال است با تمام مشکلاتی که دارد اینجا دارد کار می‌کند و خوشبختانه مشکلاتش حل شده و از او راضی هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پرسپولیس به قهرمانی در نیم فصل فکر می‌کند یا هدفش قهرمانی در پایان فصل است، گفت: قهرمان شدن در نیم فصل هم بخشی از قهرمانی است و از لحاظ شخصیتی و اعتباری مهم است و به قهرمانی در نیم فصل هم فکر می‌کنیم و برای هدف‌مان که قهرمانی در لیگ است مبارزه می‌کنیم.

او درباره موقعیت سوزی مهاجمان پرسپولیس گفت: اگر بازی را نمی‌بردیم حتما باعث حسرت و ناراحتی می‌شد اما خدا را شکر بازی را بردیم و ایرادی ندارد. در بعضی بازی‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و تمرکزمان در گلزنی باید بیشتر باشد. این‌ها نشانه‌هایی است که به ما می‌گوید باید بیشتر کار کنیم.

گل محمدی اضافه کرد: خوشبختانه مشکلات روحی و روانی نداریم و بازیکنان با کیفیتی داریم و هر تیمی آرزو دارد این مهاجمان را داشته باشد. ما از داشتن این مهاجمان خوشحالیم اما با تمرین و تمرکز بیشتر می‌توانند پیشرفت کنند و خیلی از موقعیت‌ها را می‌توانند به گل تبدیل کنند. در هر صورت ما به حضور این بازیکنان در تیم خوشبین هستیم و افتخار می‌کنیم. موقعیت گل ساده به دست نمی‌آید، با دوندگی زیاد و تلاش زیاد و تمرکز زیاد این اتفاق رخ می‌دهد و بالاخره بازیکنان ما این را نشان دادند. امروز آن‌ها هم خیلی دویدند و زحمت کشیدند و تلاش مضاعفی داشتند.

سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی سیدجلال حسینی عنوان کرد: بخشی از گلزنی روی شروع مجددها و ضربات ایستگاهی است و تا آنجایی که تمرین اجازه می‌دهد کار می‌کنیم و در تمرینات هم این کار را انجام دادیم و سید جلال حسینی در این بازی و در بازی گذشته به موقع حرکت کرد و ضربه سر را زد. باتوجه به این‌که او قدرت سرزنی دارد خیلی خوب به ما کمک می‌کند.

او درباره داوری گفت: در مجموع آقای حاج ملک خوب بود. در بعضی صحنه‌ها اعتراض‌های داشتیم اما در کل تیم داوری عملکرد خوبی داشت و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی درباره خصوصی سازی پرسپولیس بیان کرد: چیزی که من هم از رسانه‌ها شنیدیم این بود که به زودی این اتفاق میفتد و وقتی این تیم وارد بورس شود و سهامی شود، خیلی از مشکلات در بحث مدیریت حل خواهد شد. این‌که از روی دوش دولت خارج شود بسیار اتفاق خوبی است و باید سهام بین مردم تقسیم شود چون همه دوست دارند سهمی از این تیم داشته باشند. امیدوارم این خصوصی سازی اتفاق بیفتد.