وحید امیری، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در تهران، تاشکند و آنتالیا گفت: در این مدت اردوی خوبی داشتیم که متاسفانه بازی با مالی لغو شد. در هر حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برابر ازبکستان بازی خوبی برگزار شد. او با اشاره به وقفه طولانی مدت در برگزاری […]

وحید امیری، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درباره اردوی تیم ملی فوتبال ایران در تهران، تاشکند و آنتالیا گفت: در این مدت اردوی خوبی داشتیم که متاسفانه بازی با مالی لغو شد. در هر حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برابر ازبکستان بازی خوبی برگزار شد.

او با اشاره به وقفه طولانی مدت در برگزاری اردوهای تیم‌ملی به علت شیوع کرونا یادآور شد: با توجه به اینکه بازیکنان بعد از یک وقفه طولانی مدت کنار هم حضور داشتند، خدا را شکر بازی خوبی داشتیم و الحمدالله نتایج خوبی کسب کردیم. اگر بازی با مالی هم برگزار شده بود، بسیار خوب می‌شد اما با توجه به موضوع کرونا و سلامتی اعضای تیم ملی، صلاحدید این بود که بازی برگزار نشود.

این بازیکن ملی‌پوش درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ در نخستین اردوی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: اسکوچیچ نشان داد که مربی خیلی خوبی است و ارتباط مناسبی بین بازیکنان برقرار کرد. با اینکه در این اردو بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده بودند، خیلی شرایط خوب بود و صمیمیت بین بازیکنان موج می‌زد. سرمربی تیم‌ملی هم روی این مسئله تاکید داشتند که جو خوبی حاکم شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد.

امیری اظهار کرد: امیدوارم همه از تیم ملی حمایت کنند که شرایط مساعدی حاکم شود. ما دیدیم که کادرفنی شبانه روز تلاش کردند تا رقبای تیم‌ملی را آنالیز کنند و تیم‌ملی با بهترین وضعیت روانه مسابقات شود. خدا را شکر این اتفاق افتاد و امیدوارم همه چیز دست به دست هم دهد که تیم ملی به جام جهانی برود و شرایط برای افتخارآفرینی فراهم شود.