سرمربی جدید استقلال گفت که مسئولیت سنگینی دارد و در این راه نیازمند کمک هواداران این تیم است.

 محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در حاشیه تمرین استقلال گفت: هواداران باید کنار ما باشند و کمک کنند. بار سنگینی است و به تنهایی نمی‌توان از پس آن بر آمد. باید کمک کرد تا بتوانیم استقلال را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.

او در خصوص دستیارانش گفت: همه این دوستان از بزرگان هستند و همه همکار هستیم. موقعیت‌ها مشخص است و آمده ایم که به استقلال کمک کنیم. باشگاه در حال پیگیری باز شدن پنجره‌های نقل و انتقالات است و امیدواریم دوستان جدید زودتر اضافه شوند.

به گزارش ایسنا، محمود فکری، سرمربی جدید استقلال دستیاران خود در این تیم را معرفی کرد که صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی و آرش برهانی دستیاران وی خواهند بود.

همچنین سعید عزیزیان نیز گزینه اصلی مربی دروازه‌بان‌های استقلال خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فکری همچنین پس از پایان تمرین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز، معارفه صورت گرفت و از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. از هواداران و پیشکسوت‌های استقلال رخصت می‌گیریم

.وی ادامه داد: با توجه به زمان کم، باید برنامه‌ریزی کنیم که هم تیم شاداب و بدون مصدوم باشد و هم فشار کافی را بیاوریم تا زمانی که بازی‌ها آغاز می‌شود، بازیکنان شادابی لازم را داشته باشند. فرصت بدنسازی نداریم و باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم تا آسیب‌دیدگی نداشته باشیم‌. این که بخواهیم قولی دهیم یا حرف خاصی بزنیم، نمی‌شود، اما کمترین کار ما آسیا است. این یک کار تیمی است و فقط بار کار روی دوش کادرفنی و بازیکنان نیست و حتی رسانه‌ها هم باید به ما کمک کنند.

فکری در خصوص مشخص شدن تکلیف بازیکنان جدید این تیم گفت: امیدوارم این مشکل را مدیریت باشگاه حل کند تا پنجره‌ها باز شود. به بازیکنان گفتم که تمام تلاششان را انجام دهند و به حواشی دقت نکنند. چیزی که مهم است، احترام متقابل است؛ این احترام باید بین همه اعضای باشگاه، بزرگترها به کوچک‌تر، کوچک‌ترها به بزرگ‌ترها، بازیکنان به پیشکسوتان و مربیان سابقشان وجود داشته باشد و بحث خط قرمز من، این احترام است و حتی این احترام باید به حریف هم گذاشته شود و در کنار آن باید برای موفقیت تیم تلاش کنیم. نظم و انضباط دیگر نکته‌ای است که برای من مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

او در خصوص اضافه شدن مربی دیگری به کادرفنی تیمش گفت: باز هم قرار است افرادی به این کادرفنی اضافه شوند. اگر بحث رضایتنامه عمران‌زاده حل شود، امیدوارم او به ما اضافه شود و اگر این اتفاق نیفتاد، دوستان دیگری هستند که می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی سابق نساجی در خصوص شکایت از افرادی که اطلاعات خصوصی او را منتشر کرده بودند، گفت: حتما شکایت خواهم کرد و کوتاه نمی‌آیم. خودم که این اطلاعات را رسانه‌ای نمی‌کنم و این مطالب اسناد سری بین مربی و باشگاه بود و پلیس فتا و ماموران امنیتی این موضوع را پیگیری می‌کنند. من از این کار کثیف شکایت می‌کنم و اجازه نمی‌دهم کسی برای خانواده من که خط قرمزم است مشکل ایجاد کند تا برای بقیه هم درس عبرتی شود.