وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استقبال از کالابرگ الکترونیکی را به ویژه در دهک‌های کم درآمد اول تا سوم بالای ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: بر اساس پیش بینی در مرحله سوم اجرای این طرح، متقاضیان به حدود ۹۵ درصد می‌رسد.

سید صولت مرتضوی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت و در گفت و گو با خبرنگاران تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی را نیاز به بررسی مجدد دانست و اظهار داشت: امروز این موضوع در دولت مطرح و قرار شد آقای مخبر پیگیری کند و امید است اجرای این طرح با رفع موانع ادامه یابد اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به ویژه دهک‌های کم در آمد اول، دوم و سوم با استقبال بیش از ۹۰ درصد همراه شد و در مرحله سوم نیز استقبال از این طرح شتاب بیشتری گرفته و پیش بینی می شود که بالغ بر ۹۵ درصد از این طرح استقبال کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: موانع و مشکلات این طرح رفع و با استقبال مناسب مردم روبرو شده است و البته کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

مرتضوی درباره لایحه تامین دستمزدها هم توضیح داد: این لایحه اکنون در مرحله کارشناسی است و مراحل پایانی را طی می کند و پس از ارائه و بررسی در دولت، به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.