جمعیت هلال احمر فارس پیشتاز در برگزاری نخستین دوره آموزشی_مهارتی روابط عمومی شد.

به گزارش هویدا آنلاین ، مدیرعامل این جمعیت گفت :نخستین دوره آموزشی_مهارتی روابط عمومی ویژه ۵۰ نفر از اعضای شعب این استان از ۲۹ تا ۳۰ بهمن ماه با هدف تقویت پایگاه اطلاع رسانی و مدیریت افکار عمومی در عملیات اضطراری برگزار شد.

حسین درویشی ادامه داد: این دوره با دو رویکرد آموزشی و مهارتی به صورت تئوری و عملی با سرفصل هایی نظیر خبرنویسی ،عکاسی ،تصویربرداری ،تدوین با موبایل و سوادرسانه ای و شناخت رسانه به اجرا درآمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس به طرح ملی خدمات نوروزی هلال احمر در سال ۱۴۰۳ اشاره و بیان کرد : توانمندسازی روابط عمومی یکی از مهم ترین اقدامات توسعه ای در هر سازمان است زیرا پیشرفت روابط عمومی هر سازمان سبب پیشرفت آن سازمان می شود و تاکید بنده بر اطلاع رسانی سریع، دقیق و صحیح در ایام نوروز است همچنین توقع دارم از حال و هوای ایستگاه های خدمات نوروزی این جمعیت تهیه محتوای امیدآفرینی صورت پذیرد.

وی گفت :امیدواریم در آینده ای نزدیک با تربیت اعضای توانمند روابط عمومی در استان، سطح رسانه ای را ارتقا دهیم و از آنها به بهترین شکل در جهت معرفی دستاوردهای مختلف جمعیت هلال احمر و همچنین آگاه سازی عمومی بهره ببریم.