طی مراسمی با حضور دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس ، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان ، حجت الاسلام سيدمختار موسوي خرم امام جمعه شهر لار و مدیران ومسوولان محلی بهره برداری از 2 طرح تامین و انتقال برق در این شهرستان آغاز شد..

 

️به گزارش هویدا آنلاین ، در این مراسم طرح افزایش ظرفیت پست کورده لار و نوسازی کلید خانه ۲۰ کیلوولت جدید این منطقه با اعتباری معادل ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

️همچنین طرح افزایش ظرفیت ترانسفورماتور ایستگاه قیصریه و طرح توسعه بی ترانسفورماتور و کلید خانه ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

️ دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های مهندس حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس و همکاران اظهار داشت :شهرستان لارستان از جمله مناطق شاخص در توسعه اقتصادی است و تامین برق برای طرحهای صنعتی و مشترکان آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.

️ استاندار فارس خطاب به مهندس حقیقی بیان کرد : آب و برق دو کالای بسیار مهم و حیاتی است که همه مدیران و کارکنان برق و آب در این زمینه بسیار زحمت کشیدند و پرتلاش در این عرصه کار را به منصه ظهور رساندند.

️مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس نیز در این مراسم با قدردانی از حضور استاندار و مدیریت ارشد استان و مسوولان شهرستان لارستان به برخی از ویژگی های تامین و انتقال برق در استان فارس اشاره کرد و گفت : طی دوسال گذشته در دولت سیزدهم همه ظرفیت‌ها برای عبور از تابستان‌های گرم و پر مصرف برق بکار گرفته شد، امسال نیز با تلاش جمعی و هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای عبور از تابستان ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

️ مهندس حقیقی با بیان اینکه شهرستان لارستان از جمله مناطق اولویت دار در تامین و انتقال برق است گفت :با تامین برق پایدار و مطمئن در منطقه کورده لارستان ضریب رضایتمندی مشترکان در این منطقه افزایش یافته است، تقویت ایستگاه‌های قیصریه و سایر مناطق نیز به تامین و انتقال برق در لارستان کمک شایانی می‌کند.

️ در ادامه این مراسم با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، امام جمعه و فرماندار ویژه لارستان و معاونین استاندار فارس طرح های یاد شده به بهره برداری رسید.